Ghostoso Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei lurte bare på hva kan forbrukerråd gjør for å presse buttikene til å gi kunde tilbake det de har krav til..? De sender et brev til de og venter på svar fra de, og så hva ?? Noen som vet litt mer om dette ? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så vidt jeg vet kan ikke forbrukerrådet gjøre mer enn å skrive et brev til butikken. Det er vel i så fall du som må ta saken videre, men forbrukerrådet kan veilede deg i fremgangsmåte. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Forbrukerrådet er et veiledende og rådgivende organ, som synser og hjelper deg med evt mekling i vanskelige saker. De har ingen makt utover dette, men har du tatt kontakt med forbrukerådet og det ikke fører fram mot nettbutikken, så kan du ta saken inn for forbrukertvistutvalget, og DE har makt til å dømme i saken . Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Takk takk, jeg har ventet i snart 2mnd og ikke fått pc`n min tilbake eller fått høre fra butikken.. Men saken er levert til FRåd.. Så det er bare å vente vel..! takk 4 hjelpen Forbrukerrådet er et veiledende og rådgivende organ, som synser og hjelper deg med evt mekling i vanskelige saker. De har ingen makt utover dette, men har du tatt kontakt med forbrukerådet og det ikke fører fram mot nettbutikken, så kan du ta saken inn for forbrukertvistutvalget, og DE har makt til å dømme i saken . 9395725[/snapback] Endret 31. august 2007 av olafhans Lenke til kommentar
prarne Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Hvilken nettbutikk er dette? Av ren nyssgjerrighet... Endret 31. august 2007 av prarne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har du prøvd og tatt kontakt med butikken da? Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Netshop selfølgelig..!! Hvilken nettbutikk er dette? Av ren nyssgjerrighet... 9396410[/snapback] Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Flere ganger men for ikke noe konkret svar fra de, vi blir aldri enig om ting..!! Da fikk jeg nok...! Men har ikke kontakte de etter jeg har vært i kontakt med forbrukerråd. Har du prøvd og tatt kontakt med butikken da? 9396814[/snapback] Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Levert en bærbar pc og aldri fått tilbake igjen.! 3 gange samme feil men ikke noe god fisk av netshop rep. ... ! Samme feil 3 gang + at den ene gange sa de at det var HDD, og det måtte jeg bytte og betale for..!! Lei av netshop og anbefaler å ikke handle der, kjempe dårlig serveice..! h Hva er problemet da? 9400055[/snapback] Lenke til kommentar
viggo_1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Takk takk, jeg har ventet i snart 2mnd og ikke fått pc`n min tilbake eller fått høre fra butikken.. Men saken er levert til FRåd.. Så det er bare å vente vel..! takk 4 hjelpen 2 månder bare? hehe jeg måtte vente 5månder på min bærbarpc/skolepc og når jeg fikk den tilbake gikk det 2-3dager så funka ikke lyden Fikk penga tillbake Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hm..jag fick 3 månader med Lefdal, forbrukerrådet är toppers! Fant dette på deras hemsida: Verkstedet kan bare ta betalt for undersøkelsen eller reparasjon dersom feilen skyldes deg. Er det snakk om en reklamasjonssak, skal du ikke legge ut penger. Reparatøren plikter å vurdere om feilen skyldes dårlig kvalitet, eller om du har brukt maskinen feil. Men betalde du før hårddisken? Endret 1. september 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Det gjorde jeg vet du, men på forbrukerråd fikk jeg beskjed at jeg skal ha pengene tilbake hvis det vise seg at pc har vært dårlig helle tide..! Det har vært bare 2 uker etter jeg kontakta *Fråd..!! så det er bare å vente.. Hm..jag fick 3 månader med Lefdal, forbrukerrådet är toppers! Fant dette på deras hemsida: Verkstedet kan bare ta betalt for undersøkelsen eller reparasjon dersom feilen skyldes deg. Er det snakk om en reklamasjonssak, skal du ikke legge ut penger. Reparatøren plikter å vurdere om feilen skyldes dårlig kvalitet, eller om du har brukt maskinen feil. Men betalde du før hårddisken? 9406454[/snapback] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Levert en bærbar pc og aldri fått tilbake igjen.! 3 gange samme feil men ikke noe god fisk av netshop rep. ... ! Samme feil 3 gang + at den ene gange sa de at det var HDD, og det måtte jeg bytte og betale for..!! Lei av netshop og anbefaler å ikke handle der, kjempe dårlig serveice..! h Hva er problemet da? 9400055[/snapback] 9406334[/snapback] Pussig,handler for store summer dær siden jeg bygger maskiner for mange personer,har utrolig med returer og alt går glatt. Hadde alt i verden gått like greit,ja da hadde ting vært enkelt MAO, som du ser er virkeligheten forskjellig,noen kommer uheldig ut andre ikke,men uansett er det netbutikken som er uhyret for vi kunder har vel ikke feil,vi er vel aldrig ufine og kravstore, er vi vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå