DrErling Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Finnes dette? Jeg lurer på å installere LinuxMCE på htpcen og dermed må jeg ha støtte for dette kortet, samt ESI Juli@ lydkort. Resten av hardwaren har jeg "sjekket ut" som kompatibel, men spørsmålet er altså lydkort og skjerrmkort. Uten disse driverne blir det nok XP/Mediaportal, men etter å ha sett siste demovideo fra LinuxMCE har jeg veldig veldig lyst å prøve dette. Har "nesten" anskaffet meg en Gyration mus også, så når skjermkortet dukker opp i posten så er jeg klar... btw, LinuxMCE er bygget på Kubuntu Feisty v7.04 DrE Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kort og greit: NEI ATi har enda ikke klart å komme med en Linux-driver til noen av de nye HD 2x00 kortene sine. De har heller ikke sagt noe om når de kommer. Har du planer om å bruke Linux så bør du heller bruke et nVidia kort. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Har du planer om å bruke Linux så bør du heller bruke et nVidia kort. 9392480[/snapback] Faen... vel, da får jeg vel gå for XP/Mediaportal inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå