release Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ser under spesifikasjonene på den nye N95 med 8gb at de har oppgradert batteriet til BL-6F 1200mAH, fra BL-5F 950mAH. Er det noen som vet om BL-6F vil passe i den gamle N95 ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det lurer jeg å på, konge vis det passer til den første utgaven av N95 Endret 30. august 2007 av Raste Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kan man ikke evnt maile Nokia og spørre om dette? Vært gull om batteriet ble en god del med mobilen. Ikke fått min ennå, den kommer idag hjem på døren mellom 17-21.... Lenke til kommentar
release Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Kan man ikke evnt maile Nokia og spørre om dette? Vært gull om batteriet ble en god del med mobilen. Ikke fått min ennå, den kommer idag hjem på døren mellom 17-21.... 9396772[/snapback] Sendte en mail til Nokia samme dag som jeg la inn innlegget, men har ikke fått noe svar ennå. Skal poste det så fort jeg får svar, hvis de svarer.. Lenke til kommentar
kols1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan man ikke evnt maile Nokia og spørre om dette? Vært gull om batteriet ble en god del med mobilen. Ikke fått min ennå, den kommer idag hjem på døren mellom 17-21.... 9396772[/snapback] Sendte en mail til Nokia samme dag som jeg la inn innlegget, men har ikke fått noe svar ennå. Skal poste det så fort jeg får svar, hvis de svarer.. 9402535[/snapback] Lenke til kommentar
release Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Fikk følgende svar fra Nokia i dag: Tack för att du kontaktat Nokia Care kundsupport. Det er for tiden stor interesse for Nokias produkter. For at din henvendelse skal bli behandlet raskest mulig vil din e-post bli besvart på svensk. Vi har tyvärr inga sådana specifikationer på N95 8 Gb ännu att vi kan uttala oss om det. Om du återkommer till oss om en månad kanske vi har fått informationen så att vi kan besvara din fråga då. Med vänliga hälsningar, Nokia Service Professional Swedish Team Nokia Care Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hadde vært noe dette *kryssefingrene og håpe* Lenke til kommentar
kols1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Her står det at det fungerer på den første N95, kommer vel til norge når N95 8gb er i salg vil jeg tro. http://www.mobilecityonline.com/wireless/s...productid=22721 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kommer det batteriet til å virke i vanlige N95? Noen må gjerne prøve først, kanskje mobilen eksploderer ell smelter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå