Rescue me Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Da har jeg endelig begynt med linser . Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dags eller måneds? Og gratulerer, det er sjukt dyrt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer! Det var vel litt av en overgang tenker jeg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Dags eller måneds? Og gratulerer, det er sjukt dyrt. 9392242[/snapback] Skal ha dagslinser i 14 dager, så begynner jeg med månedslinser. Er ikke så veldig dyrt. Under 10 kroner dagen, noe jeg synes ikke er så veldig mye. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ah, bruker bare dags-linser jeg, synes det er dyrt jeg Men det er kanskje fordi jeg er litt gjerrig av meg. Er litt kjipt at man må ta sånn synstest en gang å året minst, og den er ikke særlig billig den heller. I mine øyne Men nå var jeg nesten litt negativ. Beklager *kosekose* Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer! Det var vel litt av en overgang tenker jeg? 9392246[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener med det. Har bare brukt linser i en time så vet ikke så mye . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Ah, bruker bare dags-linser jeg, synes det er dyrt jeg Men det er kanskje fordi jeg er litt gjerrig av meg. Er litt kjipt at man må ta sånn synstest en gang å året minst, og den er ikke særlig billig den heller. I mine øyne Men nå var jeg nesten litt negativ. Beklager *kosekose* 9392642[/snapback] Jeg skal begynne med månedslinser siden de puster 4-5 ganger bedre en dangslinser så jeg kan bruke de hver dag (med dagslinser så må man ha en fridag i uka) og de er i tillegg litt billigere. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bruker dagslinser jeg også. Gjort i noen år nå, og jeg elsket de første dagene jeg brukte dem. De føles behagelige og du ser så mye bedre Gratulerer Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg prøvde linser i ca 5 min en gang. Og det skal jeg aldri gjøre igjen. Måtte til legen etterpå. Hadde klart å klore opp øyet mitt da jeg skulle ha de av. Nei, jeg trenger verken briller eller linser, men alt må da prøves... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Brukte månedslinser i noen år, men har nå gått over til briller. Liker briller bedre fordi de er mye mer praktiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå