Gå til innhold

Hva finnes av bærbare med 17" matt HD skjerm?

Asfalt

Anbefalte innlegg

Hei og hopp :)

Jeg er ute etter en bærbar PC, mitt viktigste krav er 17"skjerm med HD oppløsning (1920X1200) og MATT utførelse. Jeg vil ma.o. ikke ha glossy skjerm, har det akkurat nå og er m... lei.

Er det noen her som kan komme med forslag? Jeg kjenner kun til EN modell (dessuten Macbook Pro 17") med matt 17" HD skjerm, nemlig HP Compaq 8710W. Etter det jeg vet, er følgende modeller utstyrt med GLOSSY HD-skjerm-

1 Toshiba Qosmio G40

2 Dell XPS M1710/Dell Inspiron 9400 evt Dell Vostro 1700

3 Sony Vaio (forskjellige modeller)

Men- DET MÅ DA VÆRE FLERE MULIGHETER ENN 1? JEG TRENGER HJELP :yes:

Endret av Asfalt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå funnet (helt ved egen hjelp- for her var det jaggu ikke mye hjelp å få  :tease: ) en maskin til, med matt 17" HD skjerm, HP nw9440, riktignok samme modell som HP Compaq 8710W (8710W tar over for nw9440), men dog...

9393298[/snapback]

Har sett etter maskin med samme egenskaper selv og har nå bestillt 8710w. Håper ha den om et par uker. De testene jeg har lest på den har vært MEGET gode. En skikkelig arbeidhest med meget god ytelse.; C2D T7700, 1x2GB RAM, WUXGA 120 GB 7200 RPM HD samt det beste skjermkortet for bærbare pr i dag. Skjermen skal dessuten være en nytelse. Til og med ganske god lyd i pc'en. Tynn og lett (relativt; det er jo en 17"). Meget solid bygget. Da det er en "business-maskin" ser den selvsagt veldig traust ut, men det tolker jeg nesten bare som positivt.

Lykke til!

Olav

Lenke til kommentar

Har ventet på 8710w siden lanseringen i mai, og bestilte den for et par dager siden fra MPX, som selger den til litt over 19.000, i motsetning til Amentio og alle de andre som skal ha over 22.500 for den. Virker ikke som Komplett & Co har det så travelt med å legge ut mulighet for å bestille den.

Hadde håpet på at chassiset var litt mørkere enn bildene i dette reviewet viste (ser nesten lyseblått ut), men det er jo tross alt det indre som teller...

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3864

Endret av Jarlsberg
Lenke til kommentar

Merkelig Jarlsberg og olav1974, vi tenker akkurat likt hehe. Jeg har også lest testen på Notebookreview, jeg liker det trauste utseendet (som utsondrer kvalitet, spør du meg), og maskinen har kanonbra spesifikasjoner. Jeg har, som dere, vurdert å kjøpe HP 8710W på Mpx, men det som har hindret meg fra å gjøre det foreløbig er en viss frykt for at Mpx skrur opp prisen på PCen når det nærmer seg "release" dato. Er det slik, Jarlsberg/olav1974, at Mpx forplikter seg til å selge nevnte PC for nåværende pris om jeg legger inn bestilling nå (uavhengig av når den blir å finne på lager)?

Lenke til kommentar
MPX.no tar forbehold om evt. prisfeil på Internett og i trykksaker. Vi kan imidlertid ikke endre prisen på en vare du har fått bekreftet pris på, med unntak av tilfeller hvor det har oppstått åpenbare og alvorlige feil.

Jeg vet imidlertid ikke hva definisjonen på åpenbare og alvorlige feil er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...