Xecuter Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) XChat 1998 2.8.5 2007 UNIX/Linux versions Free, Windows version $20 GPL :!: Jeg syns det var genialt! Endret 30. august 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hehe den der var litt fin ja Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Såvidt jeg vet kan man få den gratis til Windows også.. forutsatt at man kan kompilere den selv. (Finnes sikkert en masse steder man kan laste ned ferdigkompilerte binaries også, uten at jeg har sjekket dette) Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det koster visst penger å utvikle enkelte programmer til Windbox, er nok derfor den koster litt... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skal ikke koste mer å utvikle programmer til Windows (når man ser bort fra kostnaden til Windows i seg selv, selvsagt), man får da gratis (GPL tilogmed) utviklingsverktøy til Windows også. Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det var helt ærlig ikke det jeg mente, beklager, men X-Chat er ikke gratis til Windows fordi det er noen egene features til Windows som ikke er til Unix/Linux, pluss at 'det er vanskelig å lage X-Chat for Windows'. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hm, rare greier. Argumentet med at det skal være så vanskelig kjøper jeg ikke, da har de i tilfelle en heller snodig utviklingsmodell. Men når begynte de å ta penger for det? Brukte XChat til Windows før(2+ år siden), og da var det helt gratis. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hmmm... Jeg bruker irssi nå. Brukte xchat før, men ble lei. Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 @sokkalf: "Why isn't the Windows version free? A. It's free to try for the first 30 days! Building XChat for Windows is a difficult process, it requires quite some skill and expertise to accomplish. It takes time, and is by no means automated." Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jepp, jeg har lest det, men jeg har "buildet" software på både linux og windows selv, og jeg kjøper ikke at det skal være så mye vanskeligere å gjøre på windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå