Ezekuel Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har byttet hovedkort fordi det ganle ble ødelagt. Får ikke startet opp Win XP. Har mange filer i Mine Dokumenter som jeg vil ta vare på. Har flyttet Harddisken over til en annen pc. Men da får jeg bare "Acesse Denied" når jeg prøver å gå inn i Mine Dokumenter. Har prøvd på maskiner med både Win XP og Win 2000. Trenger disse filene... Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Reinstallerte du windows etter at du byttet HK? Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 nei, jeg har ikke reinnstallert windows enda. Får da mister jeg vel alt i mine dokumenter. Har nemlig satt mine dokumenter til "Private Folders", derfor kommer jeg ikke inn fra andre pc`er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du MÅ installere windows på nytt når du bytter hovedkort. Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 jeg vet at jeg må det. Men hvordan kan jeg redde mine filer? Mange filer som er uerstattelige.... Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvis du kjører NTFS filsystem. Har du forsøkt å lagen en oppstartdiskett fra en annen Windows XP maskin? Prøv og boot på den og se om du kan få kopiert filene. Hvis ikke det går så sliter du. Du kan prøve å installere en ny windows XP på maskinen. Enten overskrive eller legge den ved siden av den gamle. Lenke til kommentar
8===D Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du kan velge å beholde din gamle "Mine Dokumenter" ved ny installasjon av win xp. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg vet at jeg må det.Men hvordan kan jeg redde mine filer? Mange filer som er uerstattelige.... Klarer du å få disken opp i recovery console? Da har du tilgang til ntfs partisjonen. Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Nå har jeg ordnet det. Hvis noen får det samme problemet, så kan man bruke et program som heter "NTFS DOS". Her kan man gå inn på disken og kopiere det man trenger til en annen disk. I DOS selvfølgelig. Det var også veldig lett å bruke. Dette kan lastes ned på http://www.ntfs.com/boot-disk.htm Tusen takk for hjelpen til alle sammen. Er veldig fornøyd her nå...!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå