chokke Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Woow, fikk min idag og dæven. Den er stooor . Testa den litt i spill og må si jeg er mektig imponert Har bare ikke funnet ut hvordan man vipper den litt opp Endret 4. september 2007 av chokke Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har bare ikke funnet ut hvordan man vipper den litt opp Det følger med en monteringsguide (?). Hvis foten ikke er klikket ordentlig på plass, da er den ikke riktig montert og kan være umulig å vippe. Man må bruke litt kraft for tilpasningene er ganske trange. Når foten er riktig festet tar man godt tak oppe og nede på skjermen, og "bryter" den i ønsket stilling. Virker litt voldsomt kanskje, men det er bare snakk om å trykke bestemt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har bare ikke funnet ut hvordan man vipper den litt opp Det følger med en monteringsguide (?). Hvis foten ikke er klikket ordentlig på plass, da er den ikke riktig montert og kan være umulig å vippe. Man må bruke litt kraft for tilpasningene er ganske trange. Når foten er riktig festet tar man godt tak oppe og nede på skjermen, og "bryter" den i ønsket stilling. Virker litt voldsomt kanskje, men det er bare snakk om å trykke bestemt. 9426880[/snapback] Blah, den mangla noe sånt som 3 mm fra skjerm til det leddet som fester den i foten. Funker fjell nå. Elskbar skjerm . Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var denne bestillt. Får håpe dere er til å stole på Lenke til kommentar
X-Warrior Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Her og..Bestilte min i dag Gleder meg jeg ..håper jeg slipper problemer som pixel-feil og mye baklys Men blir digg med 22" ;D Can't Wait ! Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny skjerm, og jeg vurderer de nevnte LG- og Samsung-modellene. Nå er det mye blest rundt disse to, men fins det andre merker/modeller som er verdt å vurdere (i samme prisklasse)? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen av dere som vet hvordan garanti LG kjører på denne skjermen når det kommer til piksel feil "døde/låst til en farge". Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis de ikke reklamerer (for det gjør man selvsagt om man har en spesial-avtale) for noe annet, så er det snakk om ISO-standarden (litt usikker på hva den er nå, men er det ikke snakk om 2 pixler og 4-5 subpixler eller noe?). Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Står ikke noe spess om garanti på LG sine sider så da er det nok kun vanlig ISO standard Lenke til kommentar
sbaerheim Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tenkte jeg også skulle bestille denne, men er litt usikker på om jeg skal gå for WF eller SF. Noen som har noen anbefalinger? Dere som har den... hva har dere bestilt og ser dere noen fordeler/ulemper med den ene i forhold til den andre? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 HD p0rr ser eXtremt bra ut på denne skjermen 9409530[/snapback] Kjøpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå