Kvatte Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Beklager de siste utbruddene mine.... Nå er siden min sånn nogenlunde klar, men hvor skal jeg sette den??? Er det noen som har gode forslag??? Det gjør ingen ting om det koster litt, bare jeg ikke blir flådd helt. Har brukt Frontpage, så det hadde vært fint å finne en side som støtter dette. Kanskje jeg også burde få ett eget domene??? Hva mener dere??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Prøv først med en start.no eller en home.no konto. Er ikke det nokk så kjøp deg et lite domene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mine ligger hos http://www.webdeal.no/. Billig hotell, pluss at du kan kjøpe til flere tjenester etterhvert som man blir mer dreven - til en billig penge. F.eks. Frontpage Extensions, Server Side Include (SSI), URL Forwarding, Subdomener og MySQL-database m/phpMyAdmin. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 servetheworld.no er bra... meen.. er kansje ikke så mye vitts å kjøpe eget domene til din første side(?).. hvis ikke så kan jeg anbefale start.no eller polarhome.com[/b] Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har ikke så lyst til å ligge å vake her på trege Norge... Ingen gode utenlandske steder da??? Er ikke så glad i alle forbehold norske sider styres av... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ikke bruk home.no! I de siste ukene har det vært så å si umulig å komme inn på ftp-serveren deres, så da er det ubrukelig å ha konto der Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det lønner seg nok å ha siden hostet i Norge om det er en norskspråklig side. Av hosting-tjenester i Norge, er det start.no/home.no.net som er den beste ifølge mange. Om du ikke skal bruke PHP, Perl, SSI osv. så blir utvalget litt større. Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Planen er å ha siden på engelsk, selvfølgelig Er bare kladden som er på norsk.... Det er dama mi som lager siden... Hun har litt spesielle interesser.... Og syns norske sider blir for snevre... Tips om noen bra sider som man ikke må ha eget domene på??? Har fisket endel rundt, men kommer stadig over sider som "presser" på ett domene Takker så meget for alle svar Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvorfor ikke drifte den selv?? hvis du har linje til det da vel og merke.. Får full kontroll. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvorfor ikke drifte den selv?? hvis du har linje til det da vel og merke..Får full kontroll. Ved denne guiden så kan du sette opp Apache, PHP og mySQL ganske lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå