MclarenMrcedes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) er det noen som sliter like mye som meg med flyvingen..utrolig vanskelig gidder folk i hele tatt å bruke Headsettet sitt?..det eneste jeg hører er..''hallo'' .. folk må prate mer..blir gøyere da Endret 31. august 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Min ligger til lading for øyeblikket, men en må bare starte.. Er litt vanskelig å høre hva folk sier synes jeg da.. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jeg skal prøve å skru opp volumet litt..er vel på Nivå 3 nå.. men jeg er nok med i et par runder etter Hot Shot 2 på tv3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Sorry, nettverket som datt ut.. Skal restarte,, Edit: flere som fikk problem med atorisasjonserver?? Endret 31. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå kommer jeg ikke inn i lobbyen engan igjen, så virker som serveren dems sliter igjen. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 AH dette var gøy Serlig split screen... Tilogmed Dama til min bror syntes dette var gøy... Selv om jeg ikke vil ambefale og sette seg på flyet til dama, heller et dårlig valg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå er det i orden her, og server på plass igjen om 1 min;) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, jeg klarte å ta av med en jeep på taket i sted. Ekstra firepower! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Faen hvor artig dette spillet er noen ganger. hehe Hjalp veldig med en annen moduis en deathmatch ja! Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg er med! PSN: ChrisMansion Headset: ikke ennå Lastet ned spillet idag, sykt fett! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 En felles klan/guild hadde jo vært ganske lurt. Da blir det jo masse spillere å velge i mellom. Burde alltid være noen online da Spiller dere forøvrig Vegas på X360 eller PS3? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Nei nå gadd jeg f*en ikke mer av det tullet Archon neste gang må du lage KORTERE runder... Kanskje 2 x 10 min runder og velg slik at lagene blir tilfeldig valgt ut hver runde... Sorry men jeg gidder ikke å spille mot noen som er 3 fler enn oss i 30 min. Det blir for dumt. I hvert fall når det virker som ytterst få av oss kan stille opp mot dere andre. Og er det noen som hører noe?!? Jeg sitter og gauler jeg altså.. Hører sånn sporadisk veldig dårlig lyd som kommer fra en eller annen, ganske tåplige greier. EDIT: vi er bare en PS3 klan Endret 31. august 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Okay. Men den er god. Er uansett med på Warhawk, selv om jeg får holde meg til gutta i Vegas på Xbox 360. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Allright jeg var kanskje litt bråsur der.. Archon hvis du fikser kortere runder + random lag så joiner jeg inn igjen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Skal korte ned osv neste gang, men første gang jeg hoster spillet skikkelig i dag, så litt nybegynnerfeil må påberegnes. Ang klanen Gamer, så må du snakke med Tharos da han er the big boss i den klanen, men jeg er posetiv til en sånn ordning. R6v har jeg desverre kun til 360, men spiller det heller lite nå om dagen uansett;) Edit: Fikses når denne runden er ferdig, da det er så kjedelig å avbryte alle midt i en runde. Jeg sitter med tastatur og røyk, så tar en liten pause selv denne runden.. Endret 31. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er det ikke mulig for deg som host å bare fikse det i samme rommet, altså uten å lage nytt?.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Er det ikke mulig for deg som host å bare fikse det i samme rommet, altså uten å lage nytt?.. 9401210[/snapback] Nei man har ingen valg etter man har startet server bortsett fra å bytte lag osv, og kaste ut folk. Ingen muligheter til å stille på hverken tid,modus eller noe sånt desverre. Nesten tragisk med tanke på det er et rent online spill, men kanskje det er annerledes på dedicated.. Endret 31. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg kan jo lage en Gamer server jeg slik at du bare kan joine inn når du tar pause..? Så slipper andre folk og vente osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg