Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nå gadd jeg f*en ikke mer av det tullet :thumbdown:

 

Archon neste gang må du lage KORTERE runder... Kanskje 2 x 10 min runder og velg slik at lagene blir tilfeldig valgt ut hver runde...

 

Sorry men jeg gidder ikke å spille mot noen som er 3 fler enn oss i 30 min. Det blir for dumt. I hvert fall når det virker som ytterst få av oss kan stille opp mot dere andre.

 

Og er det noen som hører noe?!? Jeg sitter og gauler jeg altså.. Hører sånn sporadisk veldig dårlig lyd som kommer fra en eller annen, ganske tåplige greier. :realmad:

 

EDIT: vi er bare en PS3 klan :thumbup:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar

Skal korte ned osv neste gang, men første gang jeg hoster spillet skikkelig i dag, så litt nybegynnerfeil må påberegnes.

 

Ang klanen Gamer, så må du snakke med Tharos da han er the big boss i den klanen, men jeg er posetiv til en sånn ordning. R6v har jeg desverre kun til 360, men spiller det heller lite nå om dagen uansett;)

 

Edit: Fikses når denne runden er ferdig, da det er så kjedelig å avbryte alle midt i en runde. Jeg sitter med tastatur og røyk, så tar en liten pause selv denne runden..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Er det ikke mulig for deg som host å bare fikse det i samme rommet, altså uten å lage nytt?..

9401210[/snapback]

 

Nei man har ingen valg etter man har startet server bortsett fra å bytte lag osv, og kaste ut folk. Ingen muligheter til å stille på hverken tid,modus eller noe sånt desverre.

Nesten tragisk med tanke på det er et rent online spill, men kanskje det er annerledes på dedicated..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...