MclarenMrcedes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) da er jeg klar.. har spillt et par runder..supert spill ..hehe headset funka faktisk med NAT type 3.. Endret 31. august 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hva svarte? Fullt? Jeg vil bli meeeed! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 vet ikke om alle som er inne er herfra, eller har gjettet riktig passord, for kjenner ikke igjen halvparten av psn.id.. Skal prøve å si ifra når det blir ledig;) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Passord? Anyway, sliter jævlig med å komme inn på random servere altså...faen. NAT Type 2 funket da yperlig på Fall of Man Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 På min server skal gamer være passord, er det ikke det? Tror det ettersom det virker kun å være folk her inne fra som er der. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hihi jeg spillte litt med dere Fikk "top player" eller mest kills et par runder, men løp for det meste rundt og loket... Trenger å lære meg hvordan man spiller de forskjellige brettene (+ at jeg suger i lufta) :!: Som noen av dere kanskje vet så er jeg lederen for VWG - Vikings With Guns og vi er en 100% norsk RSV/Warhawk klan.. Jeg sendte en melding til oppretter av Gamer.no klanen og trådstarter Nimrad, hvor jeg spurte han om en merge kunne være mulig. Siden vi også skal ha en Warhawk klan blir det kolisjon ettersom flesteparten av våre medlemmer er fra nettopp Gamer.no Hva syns dere om en merge? Vi er allerede godt igang med klankamper på ConsoleGaming så det blir ikke noe problem med kamper i Warhawk, det fikser jeg lett som bare det. Og klanen har egen hjemmeside og eget forum. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Spiller ingen med mic eller er det min som er føkket oppover bak enhver gjenkjennelse? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Server plass til 16 spillere, bare fra forumet. Server: Archon_Gamer.no Passord: gamer Bare å joine utover kvelden/natta 9399559[/snapback] Supert. Jeg kommer garantert til å dukke innom litt senere når jeg ikke sitter barnevakt lenger. Bare å legge meg til; DavidVenice. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Spiller ingen med mic eller er det min som er føkket oppover bak enhver gjenkjennelse? 9400390[/snapback] Jeg har mic og har hørt noen prate i hvertfall, men for øyeblikket tar jeg en pause denne runden. Mic skal i hvertfall være tillatt og påslått. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Slenger meg på, har nettopp kjøpt og lastet det ned. ID: bamsepappa Så var det bare å sette seg i kø da Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Men spill for Guds skyld noe annet en Team Deathmatch / Deathmatch... Zones, CTF osv er mye bedre enn bare drep, drep, drep! Endret 31. august 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Skal endre på det så det blit CTF en stund fremover nå etter denne runden. Noen som vet om det kreves enda bedre linje for å velge 32 spillere, eller om man må gjøre noe spesiellt? Litt få med 16, men er max hva jeg får velge.. Endret 31. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da er serveren oppe igjen bare med CTF.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Lurer fremdeles på om det er mulig å invitere meg :| Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Til serveren?? Tror ikke det er mulig.. Men skal komme opp ved søk på servere da;) Klanen blir det vel ordning på utover kvelden.. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Archon hva tenker du rundt en merge? Ser at innlegget mitt har forsvunnet litt bakover ettesom det er så mange som bruker denne tråden.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg tenkte egentlig at jeg skulle sende deg en PM og si at jeg var posetiv til å merge, og joine deres klan. Msn og Warhawk tar bare alle 8 armer akkurat nå Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tenkte på å invitere meg til klanen da :!: Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vi tar mergen og alt sammens etter kaos spillekvelden har lagt seg eller hva? Jeg mener....det er haster jo ikke akkuratt med en gang! Jeg logger meg på og ser om det er rom på servern din Archon.. Jeg kan bare hoste maks 16 stk Ser ut som mange sliter med å ha en god linje som kan hoste 32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg