Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg her. Det jeg mente med registrere var at flere her bare slang ut PSN ID-en sin uten og ha vært inni spillet, noe som betyr at jeg ikke fikk lagt dere til. Jeg har en oversikt over hvem jeg har fått invitert og hvem som gjenstår og jeg skal ta et maraton nå straks hvor jeg prøver på nytt med alle som ikke har blitt med.

Lenke til kommentar
Da skal folk være lagt til, er 5 stk som står på lista som jeg ikke fikk lagt til: kewy, Andcol, Liquidant, DTRdario og BadSmile.

9394699[/snapback]

 

Jeg regner med at jeg får Warhawk til helgen eller mandag. Warhawk BD ble sent fra VGP på onsdag. Vet ikke hvor langt tid det tar... noen som vet?

Lenke til kommentar
vgp speeeeeeeeed up!! hehe.. ble sendt i dag.. så er klar om ikke så altfor lenge.

9395314[/snapback]

 

Hehe, min ble sent igår :D... Men jeg spørr igjen :dontgetit:

Vet noen cirka hvor lang tid den tar? Jeg klarer nesten ikke å vente, irriterrende å vite at alle har det gøy med Warhawk :thumbdown:

 

:tease:

9395547[/snapback]

 

ei bestilling eg hadde der for litt sia blei sendt på måndagskvelden og var i postkassa fredagen:)

 

er tragisk at det tar 3-5 dager å sende en smartpost frå vestlandet og ned til sørlandet, og det tar 3 dager å sende frå Canada til Norge på samme tid ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...