Zlatzman Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Noen som har et par nybegynnertips til hvordan man best dodger missiler? 9530663[/snapback] Duck and cover! Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Coranub ikke headset, ska leite på webben nå om eg finne et. men koss joine eg? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det har vært veldig dårlig oppslutning og jeg har kun fått melding fra 3 stk. Jeg har derfor avsluttet klanen, startet på nytt igjen og invitert de 3 som har gitt meg tilbakemelding. Dere som vil være med i klanen legger igjen en post her med nick, alder, headset/ornot og joiner try-out-matchen som blir i 7-tida i morgen. Mer info angående servernavn o.l. blir og finne i denne tråden. PS: Har du god linje og mulighet til og hoste i morgen så send meg en kosemelding. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Slugge, 18, Har headsett Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tråden stengast etter ønskje frå trådstarter. Ein ny tråd vil bli oppretta for å få betre oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg