Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ye word up..

 

Men det er mye piss med GameBattles, alt for mye yanks der vettu.. Gjør det også vanskeligere å arrangere kamper. Derfor så er liksom CG den europeiske versjonen som vokste seg ut av GB.

 

Vi spilte jo mot den aller beste klanen Bitta Somethin' Extra [bsE] og fikk skikkelig gjennomgå. Men jeg var fornøyd med personlig innsatts, selv om jeg gikk inn i kampen med en mentalitet som var forberedt på tap. Greide faktisk nesten 3.0 i k/d ratio en runde og det var jeg mektig imponert over :!:

 

Men man får bare xp for å vinne da, man mister litt når man taper :cry:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet. Vi gav opp GB etterhvert når vi spilte Socom 3. Eller alle klaner fra Socom gikk over til CG. Men jeg gav opp Socom 3, fordi det kunne ikke måle seg med S1 og S2. :cry: Og spilte heller BF2 på PC.

 

Det er ikke så værst da:p Men lønner seg å ha oppvarming sammen før klankamp, noe jeg regner med dere gjør. Yes, men om dere f.eks er ranket som nr 50 på ladderen og vinner mot nr 1 så vil dere få masse XP og de miste minst like mye.

 

 

Men ble kanskje litt mye OT nu. :whistle: Har blitt lite Warhak på meg den siste tide pga Call of Duty 4 beta og frue som trenger oppmerksomhet.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Yup ble ganske off-topic men det var hyggelig at jeg traff deg! :)

 

Skulle gjerne adda deg til PS3 friends, men siden klanen min er oppe i 40+ medlemmer for øyeblikket så har jeg 2-3 plasser igjen som jeg vegrer meg litt for å bruke opp :(

 

Anyways lykke til, vi må definitivt få ordnet en liten uoffisiell norsk liga/turnering med de 4 klanene for å ha det litt gøy og få noen kamper under beltet.

 

Snakkes!

Lenke til kommentar

En liten endring i planen. Potensielle klanledere msg-er meg med en liten søknad, og dere andre som vil fortsette og være med i klanen registrerer dere på Consolegaming og sender meg en PM med username der og PSN ID innen ei uke. Det vil at siste frist er torsdag den 20. september. Etter torsdagen så kan dere nye medlemmer legge igjen en søknad her, men det kommer vi tilbake til.

Lenke til kommentar

Vil minne dere på dette:

En liten endring i planen. Potensielle klanledere msg-er meg med en liten søknad, og dere andre som vil fortsette og være med i klanen registrerer dere på Consolegaming og sender meg en PM med username der og PSN ID innen ei uke. Det vil at siste frist er torsdag den 20. september. Etter torsdagen så kan dere nye medlemmer legge igjen en søknad her, men det kommer vi tilbake til.

9487173[/snapback]

Har kun fått inn 2 svar.

Lenke til kommentar

Vi er ikke halvveis enda. Fristen kan forresten bli utvidet til søndag siden jeg reiser til Oslo på torsdag og blir der hele helga.

Prosjektet er i full gang neste uke, vi gir ikke opp så lett. Men som jeg har skrevet i posten min tidligere, nye medlemmer tar vi inn når vi har fått sparka ut de eksisterende medlemmene som ikke melder seg her i løpet av uka.

Lenke til kommentar

Lurer på det samme

 

Ere mange fler som spiller Warhawk her så hadde det vært artig om noen la meg til på Friends lista.

 

Hvordan funker forresten friends på PS3? Om noen adder meg, kommer det da opp hos meg? Eller er det sånn som på Wii'en at begge parter må legge til hverandre?

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Etter torsdagen så kan dere nye medlemmer legge igjen en søknad her, men det kommer vi tilbake til.

9498525[/snapback]

Quoter meg selv for andre eller tredje gang. Det har blitt utsatt til søndag, for jeg skal reise bort på torsdag.

Det kommer til og bli krav for og være med. Vi tester spillforståelse, skills og hvor aktiv du er. Kommer tilbake til dette på søndag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...