Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg litt tid til overs og kommer til og ta litt ansvar for og få gang på denne klanen på et litt mer profesjonelt og strukturert nivå. Jeg trenger hjelp av minst én person som kan være assisterende klanleder med meg. Søknader kan sendes på PM. Jeg kommer til og sette en frist på 2 uker. Innen torsdag 27. september må de som vil fortsette og være med i klanen ha registrert seg på consolegaming og sendt meg username og handle på PM sånn at jeg kan invitere. Så vidt jeg forstår er Handle det samme som PSN ID?

Det jeg da kommer til og gjøre er og slette alle som ikke har registrert seg fra klanen. Og så begynne og ta inn nye folk basert på søknader sånn at vi får inn litt aktive gamer-folk som er med på seriøse kamper.

 

Må bare beklage at jeg har vært litt inaktiv i det siste, men det har sine grunner ;) Skal få litt gang på klanen nå og i løpet av denne måneden skal vi knuse VWG så hardt at de kommer til og løpe grinende til mamma.

Lenke til kommentar

Haha vi spilte mot kanskje det beste klanlaget som det går ann å spille mot på Warhawk. De er iallefall de aller beste på ConsoleGaming og kommer ikke til å tape en kamp der eller et map. La oss si det sånn at hvis de i det hele tatt taper en runde på CG så ser de på det som en skuffelse :!:

 

Desverre tror jeg det skal mye til for at dere slår oss, vi har et par ganske gode norske spillere, kanskje dere har sjans i 8vs8 men jeg tror vi stiller ganske sterkt i 5vs5/6vs6.

 

4vs4 blir litt for folketomt imo!

 

PSN ID er det samme som handle, riktig det..

 

Jeg ser NOR NOT-TEAM på CG hehe.... Men dere er bare 3 spillere for nå, så håper dere får flere til å registrere seg, 3 spillere blir det ikke mye action på :(

Lenke til kommentar

Yup jeg sjekket siden deres :thumbup:

Så dere er klikka gærne Socom nørder? Høres ille ut..

 

Da er vi jo 4 hel norske klaner på ConsoleGaming som skal spille Warhawk! Det er jo bare fantastisk :D

 

Vi kan sette Norge på Warhawk kartet :p

 

Vi kan ta en 4 lags turnering? :hmm:

 

Via ConsoleGaming altså slik at man får xp på laddern hvis man vinner etc..

Lenke til kommentar

Her er de fire norske klanene på CG hvis noen lurte, klikk på navnet for link til CG stats page:

 

Gamer.no

Frozen Retribution

NOR-Team (merk med skriveleif slik at det står NOT-Team på CG..)

VikingsWithGuns

 

Tenk å kunne fått til en landslags turnering på Warhawk slik som de har gjort på andre spill (SOCOM f.eks), tror at vi kunne finne 6-8 gode norske spillere fra disse 4 klanene! :dribble:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar

Det er bare en måte å finne det ut på. :p

 

Edit: Får ta og svare litt mer seriøst:p Er vanskelig å si, vi har ikke fått spilt sammen enda. Men om vi spiller klankamp en dag, så ser vi jo hvem som er gode. :thumbup:

 

 

Btw, Socom 1 og 2 eide (vi eide også til tider:p)...men ikke nr 3. Krysse fingra for at Confrontation blir bedre.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Hehe bra svar :)

 

VWG er opp for en kamp når som helst egentlig.. Men vi har en del kamper linet opp på Warhawk..

 

Let me see..

 

Vi spiller/kanskje spiller kamper på:

 

Torsdag 13 - GRUMPY OLD DOGS [GOD]

Fredag 14 - Frozen Retribution [FZR]

Lørdag 15 - THE SUICIDE SQUAD. [TSS] - Ikke sikker på om de accepter, ser uaktive ut

Søndag 16 - Raincid Oppression [RO]

Mandag 17 - BruTaL CombaT KiLLeRS [bcK]

Tirsdag 18 - Here On Demand [HoD] - Ikke sikker på om de accepter, ser uaktive ut

Onsdag -Ledig-

Torsdag 20 - >>TiMe 2 DiE<< [T2D]

Fredag -Ledig-

Lørdag -Ledig-

Søndag 22 - Playstation Gamers Online [PGO]

 

Så enten vente til neste-neste uke eller skvise inn en kamp på Onsdagen eller helgen. Er ikke sikkert at det blir kamper alle dagene da, noen challenges har ikke blitt accepta enda :roll:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...