Tharos. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har samme headset. Har du prøvd å trykke på knappen som lyser, på headsetet? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har samme headset. Har du prøvd å trykke på knappen som lyser, på headsetet? 9455407[/snapback] jupp.: da piper den litt..men lite resultat.. du skal holde inne L3 for og snakke ikkje sant..men kommer det noko symbol på skjermen som en liten høgtaler eller noko for og vise att du snakker..? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nope men det kommer en liten lyd Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Joda, øverst til venstre ved navnet ditt, er et bilde av en høyttaler. Den lyser når du trykker på. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) hvor fort skal headsettet blinke når det er i bruk.. har lest att standby er hvert 3 sekund og active er hvert sekund.. hvilken modus skal det vere i i warhawk.. eg får opp ingen høgtaler når eg trykker inn L3 btw.. EDIT: tror eg fann det ut..etter att den er registert bluetooth enhet så må ein innpå audio innstillinger og sette jabra headsettet som mik..og så sette mik nivået. Endret 9. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen som oppretter en gamer.no server i dag? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kan opprette 18 tia elr noe. Har en ledig plass på PSN lista veit a f hvem jeg skal slette... Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 fy fa*n hvor kjipt.. Er det mulig å gå ned i Rank?... det skjedde nettopp med meg..jeg var korporal igår, men idag er jeg flysoldat Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var det ikke sånn at når de fiksa det rank-problemet at alle måtte starte på nytt eller noe? <..< Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 fy fa*n hvor kjipt.. Er det mulig å gå ned i Rank?... det skjedde nettopp med meg..jeg var korporal igår, men idag er jeg flysoldat 9459470[/snapback] Kan hende det er noe tull med de titlene, fordi jeg er sersjant, og har 395 poeng, mens en annen i listen min har 35 poeng og 1. sersjant :S Skjønner ikke helt det der. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 joda..men jeg begynnte å spille på ''ranked'' servere etter at de fiksa problemet ..meh..merkelige greier.. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 fy fa*n hvor kjipt.. Er det mulig å gå ned i Rank?... det skjedde nettopp med meg..jeg var korporal igår, men idag er jeg flysoldat 9459470[/snapback] Kan hende det er noe tull med de titlene, fordi jeg er sersjant, og har 395 poeng, mens en annen i listen min har 35 poeng og 1. sersjant :S Skjønner ikke helt det der. 9459583[/snapback] merkelige greier asså.. jeg har rundt 470 poeng.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvilke servere er rankede? Er det de blå? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvilke servere er rankede? Er det de blå? 9459716[/snapback] jess de blå..pluss de med en liten Pokal helt til venstre Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvilke servere er rankede? Er det de blå? 9459716[/snapback] Stemmer det. Dessverre litt vanskelige å komme inn på Jeg melder meg herved ut av klanen, ettersom jeg har fått invitasjon til VWG og vil nok være aktiv der fremover. Enjoy Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 det blå ja.. brukte 45 minutt på og komme innpå "det blå" tidligere..ga til slutt opp og fyrte i gang x360. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det stemmer ikke, er ikonet helt til venstre som betyr om servern er ranka eller ikke. At teksten er blå er grunnet at servern er "Offisiell". Men for å hoste ranka servere så må du sette opp PS3 maskinen din som dedikert. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 OMG.. på the badlands capture the flag så hadde noen satt et fly oppå toppen av stigen der flagget skal leveres.. på den måten var det umulig å komme opp.. nice Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 OMG.. på the badlands capture the flag så hadde noen satt et fly oppå toppen av stigen der flagget skal leveres.. på den måten var det umulig å komme opp.. nice 9461114[/snapback] Rocket Launcher er vel ganske effektivt da? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 OMG.. på the badlands capture the flag så hadde noen satt et fly oppå toppen av stigen der flagget skal leveres.. på den måten var det umulig å komme opp.. nice 9461114[/snapback] ødelegge flyet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg