Xenphon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg vet navnet på klanen din. Jeg lurte på den andre klanen her. Ja, dere er flere. Oppretta vår Warhawk klan i går kveld, så alle er ikke blitt invitert enda. Men sånn generelt er dere flere, ja. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gamer.no klanen heter...Gamer.no GAM som tag Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da er det stopp på warhawk spillinga for min del til de har fått fiksa ranking systemet. Bryr meg egentlig ikke så mye om selve ranken, men liker å ha litt progresjon, et mål å nå. Akkurat nå så er det bare latterlig. At det går ann å shippe et spill som er 100% online med en så stor feil skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da er det stopp på warhawk spillinga for min del til de har fått fiksa ranking systemet. Bryr meg egentlig ikke så mye om selve ranken, men liker å ha litt progresjon, et mål å nå. Akkurat nå så er det bare latterlig. At det går ann å shippe et spill som er 100% online med en så stor feil skjønner jeg ikke. 9441973[/snapback] Det er jeg enig i, men jeg kan nok ikke stoppe warhawkspillingen selvom Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Hvis dere vil melde dere på klanen på ConsoleGaming.eu så hadde det vært fint: http://warhawk.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=31 Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvis dere vil melde dere på klanen på ConsoleGaming.eu så hadde det vært fint: http://warhawk.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=31 9442106[/snapback] kan godt bli med jeg psn id:Traction-XL headsett er på vei i posten Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg og JokkePotte skal spille nå, så alle norske kom på, og join serveren jokkepotte lager, ikke noe passord! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 PSN: Memoen Headset: Ja, men har ikke fått prøvd det ut. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tenkte jeg skulle lage en Gamer.no server.. Noen som er med? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kommer veldig snart. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Setter opp en Gamer.no server med passord "gamer" jeg da. Kommer til å blande en del moduser tror jeg.. Vi får se Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jeg er med..kommer nå Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 da var bt 135 headsettet i hus..så blir litt meir sosial på warhawk framover. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Da gadd ikke jeg mer, tar meg en pause.. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 var artig i begynnelsen Jokke det første mappet.. Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har meldt meg ut av Gamer.no klanen da det nesten aldri er noen fra klanen pålogget når jeg spiller (fra ca.23.00 og utover). Så da skal det være en ledig plass i klanen nå. Har startet en ny klan med noen kompiser som spiller etter leggetid for andre Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 da var bt 135 headsettet i hus..så blir litt meir sosial på warhawk framover. 9446440[/snapback] Du ble forresten invitert i klanen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ops, har meldt meg ut jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg