Jokkepotte Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Prøv å restarte PS3, det har funket for meg Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Herlig! Når det er sagt så kom eg faktisk inn på ein Sony server på første forsøk i dag. Utrolig! 9435869[/snapback] Ja, traff på deg faktisk. Kom inn på første forsøk også, fantastisk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tar eg feil om eg høre deg rope "Mala"? eller noe ? Uansett, veit ikkje heilt åssen chat-funksjonen i spillet funker iheilte tatt. Virket som om det kom random prat inni mellom. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tok en test ja, men kom på at du ikke hadde headset, noe som jeg ser at du har nå. Kontakt oppnås ikke med abonnenten! Lenke til kommentar
keungz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jaja...no kjem eg ikkje innpå warhawk i det heile tatt...tidsavbrudd på nettverk står det...når eg har godtat vilkårene.. 9435893[/snapback] Jeg sleit også med det der. Det virker som om mitt problem var at jeg ikke var logget på PSN. Avsluttet spillet, logget på, og startet spillet igjen, da fungerte det fint. Men det kan fort hende det var restarten av spillet som fiksa biffen for meg. Du kan iallefall sjekke om du er logget på PSN hvis det skjer igjen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 eg var logget på psn...hadde friendslista mi og heile pakka.. prøvde og restarte warhawk og det gjore seg.. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har et lite spørsmål.. Når kommer Warhawk ut i butikkene? Og hva er forskjellen på de to?(untatt at det er med mic) Synes jeg har lest at det er fler baner på den du kjøper i butikken. Stemmer det? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har et lite spørsmål.. Når kommer Warhawk ut i butikkene? Og hva er forskjellen på de to?(untatt at det er med mic) Synes jeg har lest at det er fler baner på den du kjøper i butikken. Stemmer det? 9437003[/snapback] Selve spillet er helt likt, men Blu-ray disken inneholder noen unyttige videoer. Laster du ned spillet fra PSN kan du kun spille spillet på den kontoen du lastet ned fra. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ok.. Skal kjøpe warhawk, men vet ikke om jeg skal ta den på PS store eller i butikken. USB micen min ble nettopp ødelagt, så jeg kunne trengt en ny, men når kommer det ut i butikkene? Tenkte å spille det i helga. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Veldig enkelt det. Skal du spille det i helgen, kjøp det på ps store. Viss ikke bestiller du spillet fra videogamesplus.ca Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har et lite problem med PS store.. Hvordan skifter jeg kort info? Når jeg skal legge inn mer funds, kommer det "Your funding amount of xx will be charged using your credit card VISA blablabla. Så jeg finner ikke ut hvor jeg skifter kort nummer osv. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Accout managment tror jeg... og edit billing info eller no Endret 6. september 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Accout managment tror jeg... og edit billig info eller no 9440785[/snapback] Får jeg spille billigere viss jeg editer på billig info? Billing tipper jeg det heter. Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvordan fungerer klanen deres? Har dere hatt klankamper enda? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nei det har de ikke, de har signa seg opp på ConsoleGaming slik som dere i FZR, men har ikke begynt å registrere seg enda. Xenphon mens jeg har deg her... Lyst på en trenings match mot VWG? Men jeg er sikker på at Lommis maser på dere allerede :!: Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Nå skjønner jeg ikke en shit! Når jeg skal legge in funds, kommer det" The credit card transaction could not be completed. Your wallet has not been funded" WTF? Noen som har erfaring med dette`? EDIT: Jeg har prøvd to forskjellige kort.. Endret 6. september 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Trur det er at du er blakk på kortet Edit : Da veit jeg ikke. Endret 6. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmmm .. Gleda meg til å enedlig komme hjem fra trening å sette meg ned med warhawk, så skjer dette! Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva er navnet på klanen? Jokkepotte, jeg skal snakke med resten av folka. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vikings With Guns.. Her er CG stats siden vår, vi er litt fler som har regga seg enn dere :!: http://warhawk.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg