Moppeken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Søker etter en klan å være med i warhawk.. Noen som trenger en aktiv spiller? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) www.VikingsWithGuns.com leter etter flere Warhawk spillere ------------ Ser at Nimrad har registrert GAM på ConsoleGaming så da regner jeg med at mergen ikke kommer til å skje. Teit at du ikke gadd å svare på PMen min Nimrad... Lykke til med klanen på CG Endret 4. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Blir det noe spilling idag da karer? .. et spm..hvordan i huleste går man opp i rank ? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du må spille på de blå Ranked serverne.. Men det er ikke noe garanti for at du beholder det du tjener for å si det sånn.. VWG skal ha spillekveld i dag i alle fall Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 www.VikingsWithGuns.com leter etter flere Warhawk spillere ------------ Ser at Nimrad har registrert GAM på ConsoleGaming så da regner jeg med at mergen ikke kommer til å skje. Teit at du ikke gadd å svare på PMen min Nimrad... Lykke til med klanen på CG 9425968[/snapback] Takk:) Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du må spille på de blå Ranked serverne..9426443[/snapback] Det er visst mange som tror dette, så for å korrigere litt... De blå serverne er Sonys egne servere - kall det "offisielle" servere om du vil. Per i dag, så er alle disse ranket. Derimot er det flere enn Sonys servere som er ranket. I listen over alle serverne står det et ikon av en pokal helt til venstre på hver linje. Hvis det er et rødt kryss over pokalen, så er det _ikke_ en ranket server. Hvis pokalen synes uten kryss, så blir spillet ranket. Så vidt jeg har skjønt, så kan du selv hoste en ranket server ved å starte den som dedicated, men i mangel av offisiell dokumentasjon så kan jeg ikke si det helt sikkert. Så gjenstår det bare at alle feilene rundt poeng og stats blir rettet opp, slik at det blir noen vits i å spille ranket... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har ikke sett noen andre enn Sony som har ranked server, men så har jeg vel ikke tittet så veeeldig nøye heller. Det var derfor jeg skrev "blå Ranked" server og ikke bare "blå server", men jeg skjønner hva du mener. Det var dårlig ordlagt av meg, takk skal du ha som ordner opp Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 takker karer Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Riktignok er de i undertall, men jeg har sett en del hvite, rankede servere. Til alle sammen: Kontroller "Video Options" i spillet, nærmere bestemt der du kan sette yttergrensene for bildet. Før jeg satte skjerminnstillingene riktig så forsvant "halve" bildet på utsiden av glasset på TVen, det vil si at pokal-ikonet var langt borte i høyttaleren. (Riktignok bruker jeg for tiden et gammelt katoderørsapparat med analog tilkobling, men sjekk allikevel...) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 I'm in! Headset (N) PSN ID: gloMs Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ingen invite på meg Jeg ønsker å henge med på gamer.no klan , som i resistance.. PSN id : Zealow og yes.. jeg stinker vanvittig til å styre warhawkene ennå.. Endret 4. september 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) er det noen med en ''decent'' linje som gidder å sette opp en server? klør i fingra etter å spille litt :!: EDIT: Skriveleif Endret 4. september 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan jeg å bli med? Headset (N) PSN ID: rjpa100 Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du må spille på de blå Ranked serverne.. Men det er ikke noe garanti for at du beholder det du tjener for å si det sånn.. VWG skal ha spillekveld i dag i alle fall 9426443[/snapback] jææælp!! hva er passordet da? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sikkert "gamer"? Svarte, jeg kommer ikke inn! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nimrad, du kan fjerne meg fra listen siden jeg har joinet VWG isdedenfor. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Passordet til VWG servern står på VWG forumet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Server: Gamer.no Passord: Gamer Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er det en eller anna server oppe som det er mulig å game med/mot norske folk? Gjerne fra forumet. edit: UrgeLol sa det Endret 4. september 2007 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 www.VikingsWithGuns.com leter etter flere Warhawk spillere ------------ Ser at Nimrad har registrert GAM på ConsoleGaming så da regner jeg med at mergen ikke kommer til å skje. Teit at du ikke gadd å svare på PMen min Nimrad... Lykke til med klanen på CG 9425968[/snapback] Nå har jeg vært veldig opptatt i det siste så det har egentlig blitt veldig lite tid til mye. Jeg hadde tenkt og høre her på forumet først og så gikk det i glemmeboka etter det. Men som du ser er gamer.no-klanen allerede full, så det og slå oss sammen hadde vel ikke gått uansett. Kan godt ha et tett samarbeid med dere i VWG da, det hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg