Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må spille på de blå Ranked serverne..

9426443[/snapback]

Det er visst mange som tror dette, så for å korrigere litt... De blå serverne er Sonys egne servere - kall det "offisielle" servere om du vil. Per i dag, så er alle disse ranket.

 

Derimot er det flere enn Sonys servere som er ranket. I listen over alle serverne står det et ikon av en pokal helt til venstre på hver linje. Hvis det er et rødt kryss over pokalen, så er det _ikke_ en ranket server. Hvis pokalen synes uten kryss, så blir spillet ranket.

 

Så vidt jeg har skjønt, så kan du selv hoste en ranket server ved å starte den som dedicated, men i mangel av offisiell dokumentasjon så kan jeg ikke si det helt sikkert.

 

Så gjenstår det bare at alle feilene rundt poeng og stats blir rettet opp, slik at det blir noen vits i å spille ranket... :hrm:

Lenke til kommentar

Riktignok er de i undertall, men jeg har sett en del hvite, rankede servere.

 

Til alle sammen: Kontroller "Video Options" i spillet, nærmere bestemt der du kan sette yttergrensene for bildet. Før jeg satte skjerminnstillingene riktig så forsvant "halve" bildet på utsiden av glasset på TVen, det vil si at pokal-ikonet var langt borte i høyttaleren. (Riktignok bruker jeg for tiden et gammelt katoderørsapparat med analog tilkobling, men sjekk allikevel...)

Lenke til kommentar
www.VikingsWithGuns.com leter etter flere Warhawk spillere :D

 

------------

 

Ser at Nimrad har registrert GAM på ConsoleGaming så da regner jeg med at mergen ikke kommer til å skje. Teit at du ikke gadd å svare på PMen min Nimrad...

 

Lykke til med klanen på CG :roll:

9425968[/snapback]

Nå har jeg vært veldig opptatt i det siste så det har egentlig blitt veldig lite tid til mye. Jeg hadde tenkt og høre her på forumet først og så gikk det i glemmeboka etter det. Men som du ser er gamer.no-klanen allerede full, så det og slå oss sammen hadde vel ikke gått uansett. Kan godt ha et tett samarbeid med dere i VWG da, det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...