Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Det var deg det ja! Fyfader som jeg fløy over huet ditt med fly og skøyt! Tror jeg klarte å kverke deg ETTER at du hadde scora selvsagt.

Bra det ikke er åpen mic i slike situasjoner...  :innocent:

9421681[/snapback]

haha var så genialt det, hadde et fly i ryggen helt fra starten av, men så plukket jeg opp sånn repair greier på veien, så fikk jeg hoppet mot flaggbasen vår, og rett etter jeg hadde fått levert det så døde jeg. haha var så morro :D

 

andre gangen jeg tok det var genialt, gjemte meg i basen deres med tanks:P og i midten, før jeg kjørte videre:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du lager server kan du skru det på og av, om du kan fly med flagget eller ikke.

 

Warhawk er ikke et helt annet spill enn Battlefield nei. Det er riktignok, et helt annet spill, men det lar deg gjøre akkurat samme ting .

 

Det som gjør det annerledes er at Sixaxis er mye bedre å fly med enn det mus og tastatur er. Og å fly i Battlefield er en utfordring i seg selv. Det burde i prinsippet være like lett som å gå, det er et spill vi snakker om. Men flyvingen i Battlefield er høyst unaturlig.

 

De har også brukt mye mer tid på en fysikkmotor i Warhawk som gjør det litt som å kontrollere leketøy rett og slett. Og det liker jeg, spill skal være gøy, det skal være litt som å leke.

 

I tillegg vil jeg si grafikken har noe helt unikt ved seg som virkelig gir et koslig miljø. Få maps, men du kan snevre dem inn til færre antall spillere, eller bruke hele, og da blir det ganske stort, og dessuten er de like mesterlige designet som de_dust var for Counter Strike.

 

Det er mange små detaljer i dette spillet som virkelig viser at utviklerne har brukt tid å finpusset på spillet. Fysikk motoren og mulighetene for å fly er bedre enn noe annet spill der ute etter min mening. Alle de rå triksene du kan gjøre å komme hårfint men helskinnet ut av det gjør det en nytelse å fly.

Endret av Cetramarius
Lenke til kommentar
har startet opp en ny norsk clan med noen folk fra hardware forumet.

 

GWBD, 10'er til den som finner ut hva det står for.

Begynner med Guys...

9425499[/snapback]

 

Guys With Big Dicks? :!:

 

Synd det, tenkte jeg skulle få deg over til VWG, vi trenger flere gode Warhawk spillere hvis vi skal kjempe i toppen :hmm:

 

EDIT: Søren og ble slått med noen sekunder der..

 

GWBD er faktisk navnet på en gammel CS klan: http://www.gwbd.net/

Så navnet er kanskje ikke så originalt? :whistle:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...