henrikr Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det var deg det ja! Fyfader som jeg fløy over huet ditt med fly og skøyt! Tror jeg klarte å kverke deg ETTER at du hadde scora selvsagt.Bra det ikke er åpen mic i slike situasjoner... 9421681[/snapback] haha var så genialt det, hadde et fly i ryggen helt fra starten av, men så plukket jeg opp sånn repair greier på veien, så fikk jeg hoppet mot flaggbasen vår, og rett etter jeg hadde fått levert det så døde jeg. haha var så morro andre gangen jeg tok det var genialt, gjemte meg i basen deres med tanks:P og i midten, før jeg kjørte videre:D Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 finnes det en verre pilot enn meg? kommer inn igjen, fikk nettverks feil. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det går ikke ann å fly med flagget nei? Men alt av bakkekjøretøy funker? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kommer helt ann på, går ann å luke på "fly with flag" men da er det fittenkelt å ta flagget liksom, så det ikke er noe morsomt, mye bedre med en liten jeep i hundre og helvete med masse fly og tanks i nakken Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Når du lager server kan du skru det på og av, om du kan fly med flagget eller ikke. Warhawk er ikke et helt annet spill enn Battlefield nei. Det er riktignok, et helt annet spill, men det lar deg gjøre akkurat samme ting . Det som gjør det annerledes er at Sixaxis er mye bedre å fly med enn det mus og tastatur er. Og å fly i Battlefield er en utfordring i seg selv. Det burde i prinsippet være like lett som å gå, det er et spill vi snakker om. Men flyvingen i Battlefield er høyst unaturlig. De har også brukt mye mer tid på en fysikkmotor i Warhawk som gjør det litt som å kontrollere leketøy rett og slett. Og det liker jeg, spill skal være gøy, det skal være litt som å leke. I tillegg vil jeg si grafikken har noe helt unikt ved seg som virkelig gir et koslig miljø. Få maps, men du kan snevre dem inn til færre antall spillere, eller bruke hele, og da blir det ganske stort, og dessuten er de like mesterlige designet som de_dust var for Counter Strike. Det er mange små detaljer i dette spillet som virkelig viser at utviklerne har brukt tid å finpusset på spillet. Fysikk motoren og mulighetene for å fly er bedre enn noe annet spill der ute etter min mening. Alle de rå triksene du kan gjøre å komme hårfint men helskinnet ut av det gjør det en nytelse å fly. Endret 3. september 2007 av Cetramarius Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ok takker 9421814[/snapback] Endret 3. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Syns nå Warhawk ligner en del på Star Wars Battlefront I/II Eneste store forskjellen er vel at det ikke er forskjellige classer å velge mellom.. Endret 3. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen av dere som veit om det er en norsk anmeldelse på gang av spillet? Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei:) Laster ned spillet fra psn store nå.. Gleder meg sykt. Er det greit at jeg legger til dere som spiller det ell? har ikke headsett enda... Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Utrolig fett spill.. Endret 4. september 2007 av Moppeken Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 du kan godt legge meg til.. PSN ID: DTRdario Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg prøver og quote meg selv for og understreke dette enda bedre: Klanen er full og det kan ikke inviteres flere. 9420567[/snapback] Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ble ganske lei av å prøve å komme inn på servere i går, så måtte spille litt alene for å øve meg på å fly, gjøre meg kjent med brettene osv... Syns det skulle vært litt flere muligheter for å spille offline. Bots, timeattack checkpoint race (hadde vært kult i Wasteland:) ) osv... Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du Nimrad, gidder du å oppdatere første post.. Nå har jeg fått headsett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja eg har skaffa meg eit headset eg også forresten Må bare få koble det opp skikkelig først. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 du kan godt legge meg til.. PSN ID: DTRdario 9423910[/snapback] Legger deg til;) Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 har startet opp en ny norsk clan med noen folk fra hardware forumet. GWBD, 10'er til den som finner ut hva det står for. Begynner med Guys... Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) har startet opp en ny norsk clan med noen folk fra hardware forumet. GWBD, 10'er til den som finner ut hva det står for. Begynner med Guys... 9425499[/snapback] Guys With Big Di**s :!: Endret 4. september 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) har startet opp en ny norsk clan med noen folk fra hardware forumet. GWBD, 10'er til den som finner ut hva det står for. Begynner med Guys... 9425499[/snapback] Guys With Big Dicks? :!: Synd det, tenkte jeg skulle få deg over til VWG, vi trenger flere gode Warhawk spillere hvis vi skal kjempe i toppen EDIT: Søren og ble slått med noen sekunder der.. GWBD er faktisk navnet på en gammel CS klan: http://www.gwbd.net/ Så navnet er kanskje ikke så originalt? Endret 4. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 har startet opp en ny norsk clan med noen folk fra hardware forumet. GWBD, 10'er til den som finner ut hva det står for. Begynner med Guys... 9425499[/snapback] Guys With Big Di**s :!: 9425600[/snapback] Vel, da tror ikke jeg jeg er kvalifisert ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg