tidus2k4 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) send gjerne en invite til Zealow fikk endelig spillet i posten i dag blir ikke så voldsomt med spilling akkurat nå om dagen, men kommer sterkt tilbake bare det åpner seg en tidsluke, Endret 3. september 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tænk ju for de geiming tunait! Husker ikke hvem jeg spilte med eller mot, men gøy var det uansett. Og takk til Mala for coverfire, da jeg løp rundt som en vettskremt hare med fiendeflagget. Det gikk selvsagt til helvete da jeg kom til basen, men men... Vi klarer det neste gang! :!: Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg fikk tatt flagget 2 ganger hihi Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det var deg det ja! Fyfader som jeg fløy over huet ditt med fly og skøyt! Tror jeg klarte å kverke deg ETTER at du hadde scora selvsagt. Bra det ikke er åpen mic i slike situasjoner... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå kommer jeg og slenger meg på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tænk ju for de geiming tunait! Husker ikke hvem jeg spilte med eller mot, men gøy var det uansett. Og takk til Mala for coverfire, da jeg løp rundt som en vettskremt hare med fiendeflagget. Det gikk selvsagt til helvete da jeg kom til basen, men men... Vi klarer det neste gang! :!: 9421655[/snapback] Det der var litt komisk...faen skjedde der egentlig? Trudde du skulle inn i flyet eg, men går kanskje ikkje det når man har flagget eller? Så er det meg å hoovre med fly da..går jo rett i dass. Men fy for elendig skadesystemet til Warhawk er Er jo eit mareritt å springe rund med pistol/gevær. Heilt latterlig egentlig. Så gjikk det jo alt adundas i dag ka tilkobling av Blåtann headsett angår. Voldsomt til plug and play PS3 er gitt Er eit Jabra BT-135 HS det er snakk om. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Takk for passord, sees online, PSNID min er "Marius-" Noen som digger dette spillet helt sinnsykt? Jeg har vært PC gamer i mange år og spilt de fleste store skytespill, og jeg mener Warhawk slår Battlefield ned i støvlene. Endret 3. september 2007 av Cetramarius Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Takk for passord, sees online, PSNID min er "Marius-" Noen som digger dette spillet helt sinnsykt? Jeg har vært PC gamer i mange år og spilt de fleste store skytespill, og jeg mener Warhawk slår Battlefield ned i støvlene. 9421746[/snapback] hmmmm la meg se..... HELT ENIG Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 #%##*$& PS3 som ikke klarer å samarbeide med den #/&85&3 LCD #$#**-TVen som resuluterer i at jeg sitter her og må innse at jeg ikke får spilt på fler dager, ettersom jeg skal på fjelltur i morgen. Makan til skitt ... PS3-en min var såå close fra å ende i papirsøppelkassa i sted. Snakkes om noen dager Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser hverken noe "Gamer.no" eller "henrikyo" server som er oppe jeg.. whats up? Skal jeg lage en?.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja lag en, jeg joiner Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Greit den heter "Gamer.no" passord er seff "gamer".. Da håper jeg folk joiner og at vi ikke bare blir 4 stk fordi det suger Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jokkepotte, kan jeg joine klanen deres btw? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tænk ju for de geiming tunait! Husker ikke hvem jeg spilte med eller mot, men gøy var det uansett. Og takk til Mala for coverfire, da jeg løp rundt som en vettskremt hare med fiendeflagget. Det gikk selvsagt til helvete da jeg kom til basen, men men... Vi klarer det neste gang! :!: 9421655[/snapback] Det der var litt komisk...faen skjedde der egentlig? Trudde du skulle inn i flyet eg, men går kanskje ikkje det når man har flagget eller? Så er det meg å hoovre med fly da..går jo rett i dass. Men fy for elendig skadesystemet til Warhawk er Er jo eit mareritt å springe rund med pistol/gevær. Heilt latterlig egentlig. Så gjikk det jo alt adundas i dag ka tilkobling av Blåtann headsett angår. Voldsomt til plug and play PS3 er gitt Er eit Jabra BT-135 HS det er snakk om. 9421727[/snapback] Kunne ikke hoppe inn i flyet med flagg, dessverre. Men jeg hoppa opp på vingen din i et desperat forsøk i å komme meg vekk. Håpet på at du tok av med meg på vingen! :!: Jeg og en kompis prøvde det i toplayer. Funka temmelig dårlig, men forsøket verd iallefall. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jada det kan du, gå på www.VikingsWithGuns.com og registrer deg på forumet. Så sender jeg Warhawk invite senere Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 vel eg synes battlefield2 forsatt eiger...noe heilt eige med det spillet.. men eg synes ikkje me skal samanligne spill, alle er originale på sin måte.. warhawk er ikkje bedre eller dårligere enn battlefield, det er warhawk og ellers eit heilt anna spill.. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi har forresten registrert oss på ConsoleGaming.eu og skal kjøre kamper så snart vi får fikset spillerstall. Her er linken til stats siden: http://warhawk.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg