Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

hva mener du?:o min har ikke blitt oppdatert siden spillet kom:s

9419060[/snapback]

 

Hadde rundt 1500-2000 poeng og en bunch med ribbons og badges men nå er alt borte :thumbdown:

9419206[/snapback]

heh, jeg fikk plutselig beskjed om at jeg hadde gått opp i rank igjen(til ranken jeg hadde) og måtte customize alt av gear igjen, sjekka dog ikke om ribbons etc forsvant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heh, jeg fikk plutselig beskjed om at jeg hadde gått opp i rank igjen(til ranken jeg hadde) og måtte customize alt av gear igjen, sjekka dog ikke om ribbons etc forsvant.

9419268[/snapback]

 

Logget ut og inn av PSN og der var ranken tilbake :) Men alle poeng jeg har fått i dag ser ut til å være borte :hrm:

Lenke til kommentar

Warhawk er et morsomt spill, men det er fortsatt noen ting jeg vil skal bli annerledes.

 

Scoreboard, å pause spillet mens du er i luften bare for å se scorboaredet blir bare får teit, syntes at de kan han sånn som i alle andre spill, du kan se scorboarden mens alt går sin gang, altså ikke en pausing. Utrolig irriterende noen ganger.

 

Vil også ha mulighet for å se hvem som joiner/leaver et game jeg for eksempel har laget. Spilte 1on1 med en her på gamer, og tok meg 5 min før jeg fant ut at han hadde stukket, gidder ikke presse start siden spillet pauser.

 

Ordne damagen til noen av ground våpnene, altså jeg vil ikke bruke 40 maskingæver kuler for å drepe en. Vet det skal være arcade, men det får være måte på.

 

Syntes det også blir for dumt at du kan skyte ned et fly med 2-3 bazooka skudd, mens 5 missiler gjør flyet du treffer bare veldig veldig nærme døden. Husker ikke hva missilene heter, men det er de du starter med.

 

Så over til det tekniske; Mer stabile servere. Fått nok av å miste ribbons/medals/points etc etc. Flere ranked servere. Muligheten til å sette opp 32 spiller server uansett.

 

Nå vet jeg ikke om dette er mulig, så gjerne si ifra hvis det er, jeg vil ha muligheten til å mute diverse folk. Fordi det er fortsatt slik at noen liker stemmen sin altfor mye.

 

Det er masse mer små ting, men dette er vel noe av det viktigste

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

eg må berre spørre om dette her for eg blir snart GAL.:!!

 

eg blir alltid skutt ned av andre fly fordi deira raketter følger etter meg

som varmesøkende missiler..kun chaff som hjelper av og til...

 

mine raketter går i den retningen eg sender dem, er det noko eg må trykke på eller gjøre for att raketten faktisk skal gå mot fienden..

 

eller er det spesielle varme søkenede missilier som eg ikje har funne enda..

Lenke til kommentar

Klanen er full og det kan ikke inviteres flere.

Dere kan jo starte opp en gamer.no2 klan om dere vil.

 

edit: syns dere vi bør kjøre litt selektive invitasjoner i denne klanen? Sparke ut inaktive folk for og utnytte de plassene vi har?

 

eg må berre spørre om dette her for eg blir snart GAL.:!!

 

eg blir alltid skutt ned av andre fly fordi deira raketter følger etter meg

som varmesøkende missiler..kun chaff som hjelper av og til...

 

mine raketter går i den retningen eg sender dem, er det noko eg må trykke på eller gjøre for att raketten faktisk skal gå mot fienden..

 

eller er det spesielle varme søkenede missilier som eg ikje har funne enda..

9420556[/snapback]

De grønne "bonustingene" i lufta er varmesøkende. Du må også holde inne skyteknappen ei stund for at den skal sikte seg inn. Du merker sikkert den firkanten som blir mindre og mindre og til slutt forsvinner og så kommer det en lyd som tilsier at det er klart til å skyte.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...