Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit :p

9412716[/snapback]

 

Jeg irriterte deg?!?! Du er jo helt psycho i lufta jo... Blir ikke noe mer glad i Warhawks når jeg ser deg fly rundt for å si det sånn! :!:

 

Men seriøst du er flink og det er ganske kjekt å ha deg som luftstøtte.

 

Btw jeg er sykemeldt fra jobb så se ikke bort ifra at jeg hoster en Gamer.no server senere hvis det ikke allerede er en oppe! :roll:

Lenke til kommentar

Ja jeg så at du var på i går :cool:

 

Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere?

 

Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" :whistle:

 

EDIT: Gamer.no server er oppe nå i allefall.. Tenkte jeg kunne loke litt rundt.. Den er oppe til rundt 13.00 tror jeg.. Så kommer jeg tilbake senere :hrm:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar
Ja jeg så at du var på i går :cool:

 

Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere?

 

Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" :whistle:

9416174[/snapback]

Jeg kan hoste for opp til 24 spillere.

 

redigert:

Hvis jeg velger dedicated server kan jeg hoste for opp til 32 spillere.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Ja jeg så at du var på i går :cool:

 

Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere?

 

Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" :whistle:

 

EDIT: Gamer.no server er oppe nå i allefall.. Tenkte jeg kunne loke litt rundt.. Den er oppe til rundt 13.00 tror jeg.. Så kommer jeg tilbake senere :hrm:

9416174[/snapback]

 

Så serveren, og slengte meg med. Var skoy dette, men må få til Jabraèn min......og så må det trenes litt :whistle:

psn: thorvaldtaake

Endret av thorvald30
Lenke til kommentar
Kan man få engelsk språk på Warhawk? Jeg er så drita lei av "Lag-death", "Kamp i slottet", pluss noe som må være finsk hver gang jeg prøver å gå ut av flyet i for stor høyde!  :blink:

9417221[/snapback]

Hmm... visste ikke at det fantes norsk/finsk oversettelse :p Men så har jeg satt engelsk som standard språk i systeminnstillingene i PS3. Prøv det, du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...