The Stig Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Setter opp server nå, Gamer.no - gamer Edit: Neivel ... fikk "nettverksfeil" Endret 2. september 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 fant en gamer.no server som trengte passord? hva er passordet jeg trenger for å spille? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 fant en gamer.no server som trengte passord? hva er passordet jeg trenger for å spille? 9415381[/snapback] GAMER Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mulig eg blir litt borte fra spillet de neste dagene pga. Call of Duty 4 BETA testing Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 fant en gamer.no server som trengte passord? hva er passordet jeg trenger for å spille? 9415381[/snapback] GAMER 9415387[/snapback] gamer brukte jeg når jeg hosta. Vet ikke om passord er case-sensitive eller ikke i Warhawk? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 setter opp en server som jeg å dama skal spille litt på.. gamer.no passord gamer Lenke til kommentar
shaker Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der tok alle sony sine servere kvelden ser det ut som Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit 9412716[/snapback] Jeg irriterte deg?!?! Du er jo helt psycho i lufta jo... Blir ikke noe mer glad i Warhawks når jeg ser deg fly rundt for å si det sånn! :!: Men seriøst du er flink og det er ganske kjekt å ha deg som luftstøtte. Btw jeg er sykemeldt fra jobb så se ikke bort ifra at jeg hoster en Gamer.no server senere hvis det ikke allerede er en oppe! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lastet ned og fikk prøvd dette litt i går kveld, spesielt flyvingen var skikkelig gøy, men sliter med styringen på bakken. Var ganske lett bytte når jeg snudde ryggen til den andre, hehe... ;-) Trenger nok litt tilvenning. Dessuten er det feigt å skyte meg når jeg står stille og fikler med innstillingene... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja jeg så at du var på i går Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere? Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" EDIT: Gamer.no server er oppe nå i allefall.. Tenkte jeg kunne loke litt rundt.. Den er oppe til rundt 13.00 tror jeg.. Så kommer jeg tilbake senere Endret 3. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja jeg så at du var på i går Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere? Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" 9416174[/snapback] Jeg kan hoste for opp til 24 spillere. redigert: Hvis jeg velger dedicated server kan jeg hoste for opp til 32 spillere. Endret 3. september 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ser ut som N4g ha plukka opp problemet med SCEE serverene... begynner vist og bli eit problem... KILDE Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 kan hoste spill med inntil 24 deltakere. Linje: Lyse 25/15 mbit. Husker dessverre ikke hvilke innstillinger jeg brukte, men kan sjekke når jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja jeg så at du var på i går Hvem her er det som egentlig har kapasitet til å hoste over 16 spillere? Vennligst svar den som har det, ikke reply med "jeg har sånn og sånn linje og jeg greier bare å hoste 16 etc" EDIT: Gamer.no server er oppe nå i allefall.. Tenkte jeg kunne loke litt rundt.. Den er oppe til rundt 13.00 tror jeg.. Så kommer jeg tilbake senere 9416174[/snapback] Så serveren, og slengte meg med. Var skoy dette, men må få til Jabraèn min......og så må det trenes litt psn: thorvaldtaake Endret 3. september 2007 av thorvald30 Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kort dag på skolen i dag Noen som hoster? Klør i fingrene etter å gruse noen fly. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da stikker jeg..kommer tilbake om en time eller to, håper at det er fler folk på online da!! Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jepp jeg er å med PSN: rjpa100 men har ikke headsett enda. Endret 3. september 2007 av rjpa Lenke til kommentar
sindrevike Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eg er med Men har ikkje headset enda. PSN: Tjokken Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan man få engelsk språk på Warhawk? Jeg er så drita lei av "Lag-death", "Kamp i slottet", pluss noe som må være finsk hver gang jeg prøver å gå ut av flyet i for stor høyde! Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan man få engelsk språk på Warhawk? Jeg er så drita lei av "Lag-death", "Kamp i slottet", pluss noe som må være finsk hver gang jeg prøver å gå ut av flyet i for stor høyde! 9417221[/snapback] Hmm... visste ikke at det fantes norsk/finsk oversettelse Men så har jeg satt engelsk som standard språk i systeminnstillingene i PS3. Prøv det, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg