frostbitten Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 www.videogamesplus.ca. En kanonbra plass å bestille spill fra. Kan ikke noen sette opp en Team Death Match Dogfight-server? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ååå. jeg har lyst på ps3. hvis jeg hadde hatt ps3 skulle jeg ha hatt warhawk! det ser drit gøy ut er det gøy eller`? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vanvittig gøy! Og jeg er ikke god engang! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gøy? Høh, hva er det for et spørrsmål. Viss du ikke liker Warhawk så trur jeg du bør legge opp online gamingen, for dette spillet er genialt, mer genialt når man kan game 2 på samme maskin online Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja for ikke snakke om 4 på en og samme maskin;) Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette spillet alene er nesten verdt å gå til anskaffelse av herligheten Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke noe sever? I maky maky? Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Eier samtlige MP spill atm Logger på om en halvtimes tid og spiller fram til 12 jeg! Endret 2. september 2007 av Maxi Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Veldig bra spill, men slitter litt med å connecte til servere som er ranked. Genialt at man kan kjøpe det på ps store Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Veldig bra spill, men slitter litt med å connecte til servere som er ranked. Genialt at man kan kjøpe det på ps store 9413920[/snapback] eg kjem meg aldri innpå ranked sony server.. står att det er fult sjølv om det er att 5-6 plassar..! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Veldig bra spill, men slitter litt med å connecte til servere som er ranked. Genialt at man kan kjøpe det på ps store 9413920[/snapback] eg kjem meg aldri innpå ranked sony server.. står att det er fult sjølv om det er att 5-6 plassar..! 9414363[/snapback] Kom inn for første gang kl 04:30 i natt på en server med 29/32 spillere Men det var vel den 6-7 serveren jeg prøvde å komme inn, så tror man bare må ha tålmodighet og prøve. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sleit også forferdelig med å komme inn på ranked servers, men leste på et eller annet forum at klienten kun pinger serveren, mens den laster ned info som antall spillere fra en annen server som kun oppdateres hvert x minutt. Det vil iallefall forklare hvorfor man får beskjed om at en 19/24 server er full når man prøver å joine, selv om det står at det er 19/24 spillere på serveren etter at man får connection failed... Forhåpentligvis blir dette endret på, for det er jo et herk å sitte i mange minutter å prøve å joine de serverne For øvrig er jo dette et knallspill. Må ærlig innrømme at jeg suger i det, men likevel - gøøøy! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmmm..et spm..hvis man vil opp i rank, må man da spille på SCEA( Blå )servere...? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fikk Network Error... Men jeg tar og skrur av PS3en nå jeg Kul å spille med alle sammen! Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fikk Network Error... Men jeg tar og skrur av PS3en nå jeg Kul å spille med alle sammen! 9414930[/snapback] jeg og fikk det error greiene Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Eg har fått det 3 ganger på et kvarter her no..siden det er fleire som har samme problemet så gidder eg ikkje sjekke ruter.. btw..det er ikkje mulig og komme innpå scee serverene..har sikkert prøvd 20 ganger.. HAHA...kom akkuratt innpå en SCEE server så kom det nettverksfeil når eg var i gang...finner ikkje ord..! Endret 2. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm... ingen nettverksproblemer her i kveld. Ingen som har linjekapasitet til å sette opp serveren igjen, vel? Ja, jeg begynner visst å bli hekta... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm... ingen nettverksproblemer her i kveld. Ingen som har linjekapasitet til å sette opp serveren igjen, vel? Ja, jeg begynner visst å bli hekta... 9415044[/snapback] eg har 11mbit linje men det holdt viss berre til 12 stykk...kjører trådløst vel og merke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg