Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra spill, men slitter litt med å connecte til servere som er ranked. Genialt at man kan kjøpe det på ps store

9413920[/snapback]

 

eg kjem meg aldri innpå ranked sony server..

 

står att det er fult sjølv om det er att 5-6 plassar..!

9414363[/snapback]

 

Kom inn for første gang kl 04:30 i natt på en server med 29/32 spillere :thumbup:

Men det var vel den 6-7 serveren jeg prøvde å komme inn, så tror man bare må ha tålmodighet og prøve.

Lenke til kommentar

Sleit også forferdelig med å komme inn på ranked servers, men leste på et eller annet forum at klienten kun pinger serveren, mens den laster ned info som antall spillere fra en annen server som kun oppdateres hvert x minutt. Det vil iallefall forklare hvorfor man får beskjed om at en 19/24 server er full når man prøver å joine, selv om det står at det er 19/24 spillere på serveren etter at man får connection failed... Forhåpentligvis blir dette endret på, for det er jo et herk å sitte i mange minutter å prøve å joine de serverne :(

For øvrig er jo dette et knallspill. Må ærlig innrømme at jeg suger i det, men likevel - gøøøy!

Lenke til kommentar

Eg har fått det 3 ganger på et kvarter her no..siden det er fleire som har samme problemet så gidder eg ikkje sjekke ruter..

 

btw..det er ikkje mulig og komme innpå scee serverene..har sikkert prøvd 20 ganger..

 

HAHA...kom akkuratt innpå en SCEE server så kom det nettverksfeil når eg var i gang...finner ikkje ord..!

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...