Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg lager i allefall en ny server med CTF, siden det var tydeligvis noen som ønsket det andre enn meg :!: Kaller den vel Gamer.no hvis det er mulig eller Gamer.no-2 tenker jeg Passord er gamer EDIT: Den heter "Gamer.no-2" Satte opp CTF på Eucadia maps Endret 2. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 I'm in. PSN: Beelsebob (j) Lenke til kommentar
shaker Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 håper de fikser på den feilen som gjør at spillet henger seg opp :/ Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 JA! Datt nettopp ut og kom meg ikke inn igjen. Prøver iherdig fortsatt Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Går det an å vere med i to claner samtidig, isåfall kan eg vere med i VWG clanen jokkepotte? når skal vi spille i kveld?? Endret 2. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jupp du kan joine oss.. Jeg ser mer på "Gamer.no klanen" som en spillegruppe som møttes her. Mens VWG er en ordentlig klan med klanside og forum + vi skal spille ordentlige klankamper. Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehe, fett game idag:D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sorry folkens, da trengte jeg nettet sjøl. Har ikke router eller switch, plugger rett i veggen. Rart at jeg ikke fikk til å lage server med maks 32 spillere, sitter på ganske mange mbit opp og ned. Angående spillmoduser, point-limit, og tid: Jeg skal justere litt til neste gang jeg hoster, bytte ut Dogfight-mappet med noe annet, og kanskje ha litt flere maps i rotasjonen. Hva er folks syn på Friendly Fire? Selv synes jeg det passet bra å ha det på, kanskje skru opp skaden man tar enda litt mer faktisk. Var morro i alle fall. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Høres bra ut Jeg kan lage en server jeg da! Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sweet Vi var en del mindre, men klarte oss ganske greit, eller hva, Jokke? Ich hadde 17 kills og null deaths Begynner å like dette spillet nevneverdig. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 kan slenge meg på: psnid: rprytz. Digga dette spillet, bra action Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) E warhawk litt treig med å oppdatere? Asso jeg hare spilt på en ranket server i halve dag, og ikke fått poenga mine ennå forresten er de SCEA serverene ranket?? Endret 2. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skal si det var action nå gitt. Jokkepotte er en helsikes Rambo, men jeg fikk da dolket deg i ryggen et par ganger likevel! Men nå er det en liten pause på meg. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Oooh, får ikke logget inn jeg, noe kludder med PSN for min del i alle fall. Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Oooh, får ikke logget inn jeg, noe kludder med PSN for min del i alle fall.Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit 9412716[/snapback] skjedde med meg også, bare prøv på å logge på noen ganger til, da kom jeg meg innpå. Endret 2. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er med, uten headsett. PSN-ID: gl1n (legg meg til). Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som hoster game? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Alle her har vel kjøpt spillet via ps store? Har vurdert det selv, men har mest lyst på butikk versjonen, til konsoller liker jeg å ha boksene pluss her får jeg jo med et headset også... hmm.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjøp fra VGP, en stund til det kommer i butikken her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg