Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Thank you for the geiming tunait. Mye morsomme øyeblikk. For meg iallefall. Får håpe det er like morsomt for alle jeg "uheldigvis" kjører ned, sprenger til himmels, og generelt maltrakterer beyond gjenkjennelse. Men jeg håper folk snart lærer seg å bruke headset. Jeg hiver snart mitt! Og til du engelskmannen som skulle ut og fly på øybrettet: Da jeg satte meg inn med deg i flyet, var håpet mitt at du skulle fly meg til øya i midten, hvor da enema hadde fått en fot med i spillet. Jeg ville IKKE se hvor "flink" du var til å fly villmann rundt på brettet, for så å bli skutt ned av en eller annen smarting, som sikkert bare trengte å hovre bak deg for å få full lockon! Birdbrain! Edit: Det er server oppe ennå, bare jeg som stakk! Telenor, gi meg ei stabil linje for fanken! Endret 1. september 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er ganske dårlig mtp. kommunikasjon ja. Men når det er rene Norge rom så regner jeg med at det blir litt bedre....Pratet og spilte mye med en Trønder tidligere idag, så noen form for kommunikasjon har jeg hvertfall hatt:) Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skifta til CTF beklager Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er ganske dårlig mtp. kommunikasjon ja. Men når det er rene Norge rom så regner jeg med at det blir litt bedre....Pratet og spilte mye med en Trønder tidligere idag, så noen form for kommunikasjon har jeg hvertfall hatt:) 9407956[/snapback] Kanskje det var meg? Men jeg kan egentlig bare huske å ha sagt "hallo? hallo? hallo?", hele kvelden. Eller jo, prata såvidt med Haugesten forresten. Can you hear me, Arne Brimi? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Finfin runde vi hadde nå, passet godt at serveren tok pause, må ta meg en tur ut å strekke litt på beina Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Takk for kampen ... Tar å spiller litt tekken online jeg da jeg da. Selv om det nesten er umulig å vinne mot noen av tekken nerdene der Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg spiller gjerne med dere! Er med i klanen VWG med Jokke og co. men har warhawk og mic ;-) PSN: LommeMannen Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 kordan klare du å få over 100 poeng jokkepotte?? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) I CTF er jeg veeeeeldig aggressiv og kjører på 110%. Noe som betyr at det er ofte jeg som enten tar over eller tar tilbake flagget. Pluss at jeg pleier å ta over baser osv.. Jeg gjør med andre ord veldig mye annet enn å fly rundt i en teit Warhawk og prøve å få masse kills!! Utrolig morsomt det siste brettet vi spilte nå hvor man kan bare stupe ned med jeepen etter at man har tatt flagget, helt rått! Hadde forresten et sinnsykt binocoulars kill som skulle vært filmet :!: Endret 2. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Takk for natt, folkens! Aspire, du må seriøst komme deg ut av det flyet Har jo ikke mulighet til å øve meg enang, før du har en missil langt opp i toern min Men dette spillet tar av altså, er bare synd jeg er på hytta med en 4:3 tv, blir nok hakket bedre når jeg får kjørt opp stasen på LCDen. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som er med å spille nå? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da må jeg bare takke så mye for en hyggelig kveld. Håper det kan gjentas snart! Riktignok gjorde jeg en skikkelig tabbe, nybegynner som jeg er... Satser allikevel på at det ikke var meg det ble referert til da jeg hørte det ble nevnt en "j*vla tomsing" på chatten BigNorthman Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan jo for så vidt det, bør eegentlig legge meg for å ikke ødelegge døgnrytmen helt, men fett nok Lager du server? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg legger meg også, jeg er vel på noe i morgen.. Men har klankamp + spillekveld med VWG, henholdsvis kl 17:00 og 20:00 Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Kan jo for så vidt det, bør eegentlig legge meg for å ikke ødelegge døgnrytmen helt, men fett nok Lager du server? 9408389[/snapback] lager server straks btw, døgnrytme er oppskrytt, er søndag i morgen ;D Endret 2. september 2007 av henrikr Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 server: henrikyo pass: gamer Lenke til kommentar
shaker Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Var moro det her men glemmer hele tiden å trykke L3 når jeg skal snakke >_< Prøvde også å fly litt med sixaxis på slutten der ... ble ikke videre vellykket Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 dere som spiller, ta å legg til LommeMannen da, så joiner jeg også;-) Men jeg begynte nå isted, og det var jævlig vanskelig:p Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 nei nå har jeg spilt sammenhengende fra 2400 og klokka passerer snart 0700, opp om 3 timer og, MEN, det var verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg