Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Thank you for the geiming tunait. Mye morsomme øyeblikk. For meg iallefall. Får håpe det er like morsomt for alle jeg "uheldigvis" kjører ned, sprenger til himmels, og generelt maltrakterer beyond gjenkjennelse.

Men jeg håper folk snart lærer seg å bruke headset. Jeg hiver snart mitt! :D

 

Og til du engelskmannen som skulle ut og fly på øybrettet: Da jeg satte meg inn med deg i flyet, var håpet mitt at du skulle fly meg til øya i midten, hvor da enema hadde fått en fot med i spillet.

Jeg ville IKKE se hvor "flink" du var til å fly villmann rundt på brettet, for så å bli skutt ned av en eller annen smarting, som sikkert bare trengte å hovre bak deg for å få full lockon! Birdbrain! :mad:

 

Edit: Det er server oppe ennå, bare jeg som stakk!

 

Telenor, gi meg ei stabil linje for fanken!

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ganske dårlig mtp. kommunikasjon ja. Men når det er rene Norge rom så regner jeg med at det blir litt bedre....Pratet og spilte mye med en Trønder tidligere idag, så noen form for kommunikasjon har jeg hvertfall hatt:)

9407956[/snapback]

Kanskje det var meg? Men jeg kan egentlig bare huske å ha sagt "hallo? hallo? hallo?", hele kvelden.

Eller jo, prata såvidt med Haugesten forresten.

 

Can you hear me, Arne Brimi?

Lenke til kommentar

I CTF er jeg veeeeeldig aggressiv og kjører på 110%. Noe som betyr at det er ofte jeg som enten tar over eller tar tilbake flagget. Pluss at jeg pleier å ta over baser osv..

 

Jeg gjør med andre ord veldig mye annet enn å fly rundt i en teit Warhawk og prøve å få masse kills!!

 

Utrolig morsomt det siste brettet vi spilte nå hvor man kan bare stupe ned med jeepen etter at man har tatt flagget, helt rått!

 

Hadde forresten et sinnsykt binocoulars kill som skulle vært filmet :!:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...