Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det høres bra ut for meg iallefall! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jepp, er gjerne med Tharos, var det deg jeg snakka med inne på "Bergen"? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nimrad: Kan du endre nicket mitt fra daddelsaft til dauden? Jeg har endelig fått retail-versionen i postkassa. Sender du en klan-invite i samme slengen? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 @henrikr: Jeg spiller gjerne i kveld... Fant forøvrig ut at alle servere jeg legger i favorittlisten vil automatisk gi beskjed om at de er rank-limited og at jeg har for høy rank. Fjerne serveren fra favoritter og så går det greit... Spillet er tydeligvis ikke helt bugfritt enda. Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan jo ikke komme med annet enn min egen subjektive mening, men det føles i alle fall mye treigere. Enig i at det er en stor fordel å komme seg unna, men den ekstra styrefriheten du får gjør opp for det i mine øyne. 9403649[/snapback] Etter å ha spilt et par runder i Pro Flight må jeg innrømme at den virker temmelig bra. Lengre tid å lære seg/venne seg til, men 1 mot 1 i lufta er den desidert best. Tror jeg kommer til å dra den fremover Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Setter opp server straks folkens, stay tuned holdt jeg på og si Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skulle gjerne hatt cockpit-view i Warhawken. Er såpass vant til å spille flyspill fra den posisjonen at "Pro Flight" ble helt rart. Foretrekk foreløpig vanlig modus over den. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 vil dere ha tdm eller ctf btw? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hva med en TDM dogfight? Det er mye morro. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hva med en TDM dogfight? Det er mye morro. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 server oppe, merkelig så fikk jeg ikke 32, uansett gamer.no pass: gamer Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er vel ikke TDM dogfight vel?.. Skal vi prøve noe nytt kan vi liksågodt gå for Zones Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da var jeg hjemme, hopper inn nu. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 enda en newbie som er klar for å bli med Psn: Traction-XL headset: nei Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Gir meg for kvelden.....Spilt i snart 5 timer uavhengende........Møtte på Tharos, Lomax, Badsmile og et par andre Et par artige kamper. Ses mest sannsynlig i morgen også... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg lager en server for Zone spilling nå.. Eller er CTF fortsatt bra? Jeg syns det er 100x bedre enn TDM i alle fall! :!: Får vel kalle den Gamer.no II eller noe da Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Den heter "Gamer.no" passord = gamer Satt opp 7 Zone maps jeg tror passer bra Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Okai, skal se om jeg kommer meg inn ... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 server oppe nå eller karer?:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg