_KroSjefen_ Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) ja flere bør joine her...og spille mot urgelol åleine var ingen behagelig opplevelse.. følte meg som ein 5åring oppi det flyet..dei tidene flyet var helt og ikkje vrakdeler som det var i 90% av tiden.. EDIT: ja eg lot deg få litt score serru..var det som var grunnen.. Endret 1. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tar det tid før WarHawk profilen oppdateres? Spilte noen timer på en ranked og gikk opp i rank men har fortsatt 0 points i profile. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er ranked de blåe serverne? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jupp de blå er ranked Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Er jo aldri plass på noen servere Og Favorites ser ikke ut til å funke helt ... alle servere står som unavailable selv om det er Sony sine enge. Endret 1. september 2007 av shaker Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jeg blir gjerne med! mangler foreløpig headset. Delta HF (husker ikke 100% om det er med understrek eller mellomrom. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen servere oppe nå? Har gitt opp å komme meg inn på tilfeldige servere, konstant fult selv om det står at det er ledig plass ... Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg er med å spille fra 2400 og utover i dag. Da har dama gått Mala, du SKAL være på haha <3 Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 er ingen med nå? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ahh, hatt en herlig økt på en times tid nå, må roe ned litt med en pils og pizza Håper virkelig vi for til noe stort i kveld! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jeg er med, psnid i signatur. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg er med fra 2300.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Så sykt irriterende når spillet henger seg Akkurat kommet inn på en server etter å ha prøvd i 10 min så fryser det. Andre gangen hittil i dag Endret 1. september 2007 av shaker Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har spilt ca 2 timer hittil og har ikke hatt noe problemer enda med bugs ol . Men håper de fikser det snart. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette var enda rarere :o Virker som om det er en bug som gjør at jeg har høyere rank en det jeg skal ha Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jeg er med ikveld/ natt men har ikke fått no invite til clan, så jeg må legge noen av dere til i friends eller no. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fungerer alle serverene til Sony nå? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette var enda rarere :o Virker som om det er en bug som gjør at jeg har høyere rank en det jeg skal ha 9406907[/snapback] Samme her... etter å ha spilt tyve minutter og fått tre poeng, så har jeg allerede fått tildelt graden Sergeant... Egentlig litt trist, håper det blir rettet opp snart Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Sitter her og kribler i fingrene... prøver å logge på serveren Gamer.no, men får bare beskjed om at den er rank-limited og at jeg har for høy rank. (Jeg er Recruit, selv om en bug gjør at jeg er registrert med Sergeant.) Noen sjanse for å oppheve rank-limiten? Har lyst til å spille med dere i kveld... Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jeg drar til en kompis nå, som har fiber, så hvis folk vil, så kan jeg godt sette opp en 32 player server, om ca en time, med lav ping. Si ifra hvis dere er klare for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg