Mala Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 No kjenner eg faktisk suget til å slå på TV og konsoll Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan noen av dere bekrefte/avkrefte at en ikke får gjort rolls like fort i Pro Flight som vanlig? Det virker iallfall sånn på meg, og hele den spinne rundt og rase fort opp er jo nøkkelbevegelsen for å komme seg unna locks uten chaff... 9403484[/snapback] Kan jo ikke komme med annet enn min egen subjektive mening, men det føles i alle fall mye treigere. Enig i at det er en stor fordel å komme seg unna, men den ekstra styrefriheten du får gjør opp for det i mine øyne. Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg blir med i kveld i hvertfall! Noen som vet om man kan sitte to i et fly? Taktikks taktikks... 9403465[/snapback] 2 i fly går bra, men passasjer får ikke gjort noe.. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vil bli med! Psn: lasse90 headset: nei. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Aha, det kan jo være en kul taktikk noen ganger. Fly en "spion" bak fiendens linjer... Vært kult om passasjer hadde vært tailgunner da. "Climb into the sky never wonder why - Tailgunner! You're a Tailgunner!" Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan noen av dere bekrefte/avkrefte at en ikke får gjort rolls like fort i Pro Flight som vanlig? Det virker iallfall sånn på meg, og hele den spinne rundt og rase fort opp er jo nøkkelbevegelsen for å komme seg unna locks uten chaff... 9403484[/snapback] Kan jo ikke komme med annet enn min egen subjektive mening, men det føles i alle fall mye treigere. Enig i at det er en stor fordel å komme seg unna, men den ekstra styrefriheten du får gjør opp for det i mine øyne. 9403649[/snapback] Altså, om man er avhengig av chaff for å komme seg unna og snur 180 grader tregere, så kan det ikke være verdt det imo. Aner ikke hvor mange ganger jeg har vært tom for chaff og fått missile lock. Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det hadde vært helt sheriff! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Whatever rocks your boat psino. Personlig så er det latterlig enkelt å ta ned de som kjører non-pro mode, siden de har null overblikk når de spinner rundt. Kan dog være enig i at jeg sliter mot turrets på bakken ja når jeg ikke har chaff. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 må kjøpe meg mic, hva funker som mic til ps3? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 må kjøpe meg mic, hva funker som mic til ps3? 9403816[/snapback] JABRA BT135... ska vist vere eit greit headsett..koster ca 300kr.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 De fleste bluetooth headset skal fungere. Se på denne siden for litt ekstreme mengder info. Er det bare meg, eller tåler soldatene vanvittig mye? Jeg har stått i hover med fly og skutt og skutt og skutt med mitraljøse på løpende folk kjempelenge noen ganger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jepp, har reagert mange ganger på kor mye man tåler som soldat. Litt piss egentlig. Egentlig syns eg det er utrolig tammt å befinne seg på bakken med de vanlige våpnene, bazooka`er eier jo da. Endret 1. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 De fleste bluetooth headset skal fungere. Se på denne siden for litt ekstreme mengder info. Er det bare meg, eller tåler soldatene vanvittig mye? Jeg har stått i hover med fly og skutt og skutt og skutt med mitraljøse på løpende folk kjempelenge noen ganger. 9403946[/snapback] Hehe, ja. Tror jeg fulgte etter og skjøt på en soldat i kanskje 20 sekunder med et fly Nå traff ikke alle skuddene, men alikevel. Synes våpna gjør alt for lite skade i blant. Tanks til tanks gå greit, men når en soldat må bruke et helt magasin på å drepe en annen soldat er det alt for mye. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skade er ikke noe man kan stille på, for dere som har satt opp sørvers? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Jeg må sies å være totalt nybegynner når det gjelder organisert krigsspilling, da jeg bare har spilt BZflag for nærmere ti år siden. Men nå har jeg lyst til å fordype meg i Warhawk, og tror det vil bli mye mer morsomt i et lag/klan med faste medlemmer. Har dere plass til en newbie? Holder på å laste ned Warhawk nå. PSN: BigNorthman PS: Ang. skyting, så var jeg var et naturtalent i Forsvaret... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tror vi må finne på et nytt passord, er ikke sikker på om alle som spillte nå i sted var herfra.. "norge" burde være et greit alternativ? :!: Fått litt mer teken nå da, hadde en runde hvor ratio var 16/1 tror jeg. Det er jo ikke dårlig Og ja man kan sitte to i fly men andremannen kan ikke gjøre noe.. Bedre å sitte to i en tanks og den ene har Rocket Launcher etc slik at han kan gjøre en del skade mot infanteri og fly fra posisjonen oppe i tanksen! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Titta oppi postkassen i dag... Der låg det ein pakke fra VGP med Warhawk spillet mitt:D Det blei sendt på Onsdag Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Men jeg tar meg en pause nå btw, ble litt for eid den siste runden :!: Fint å kunne prate med noen andre på spillet! Jeg og Liquidant fikk til noe teamtalk.. Man må holde inn L3 når du skal snakke OMG! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dæven for en gjeng som var lista opp på førstesida i denne tråden, må gå an å få til noen skikkelige kamper med bare halvparten. Ble liksom litt "dødt" i går, da vi var 5-6. (Og alle utenom meg fløy rundt omkring). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tror vi må finne på et nytt passord, er ikke sikker på om alle som spillte nå i sted var herfra.. "norge" burde være et greit alternativ? :!: 9404072[/snapback] I stad var det ikke passord på serveren i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg