Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no

Nimrad

Anbefalte innlegg

Warhawk er mye morro ja. Farlig, jeg skulle jo bruke helgen til studier.

Føler også Warhawk er mye map control/item control. Har du homing misslene, eller TOW missilen, så kan du gjøre underverker i lufta.

Eller hvis du liker å irritere de som flyr, så setter du deg på en turret midt i mappet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja, kanskje, har jo nettopp fått meg dama, så må vel bli litt kvalitetstid der i gården, og så har jeg jo BI som puster meg i nakken. Får se, kan hende jeg er her lørdags kveld/natt hvis ikke hu sover her.

Søndag må jeg bare jobbe med skole :p Var gøy å spille i dag :)

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Enig, Warhawk er et utrolig underholdene spill, til tross for at jeg ble eid under enhver kritikk. Makan altså, hvordan har dere rukket å bli så gode på så liten tid? :dontgetit:

9402404[/snapback]

Jeg ble også eid til jeg fant ut at "Pro Mode" styring under flying var uten tvil best. Da får du mer manuell kontroll over flyet, mye lettere å ta ut andre.

Lenke til kommentar
Hva er Pro-Mode?

9402784[/snapback]

Da følger kameraet flyets bevegelser 100 %. Altså, det går rundt når du tar loop osv.

9402798[/snapback]

Åsn setter man må den a? har kjørt sånn jalla hele tiden jeg, ekke rart jeg aldri så folk når dem så meg!

9402829[/snapback]

Trykk start når du er inni et spill, så går du på kontroller og fly.

Lenke til kommentar
Hva er Pro-Mode?

9402784[/snapback]

Da følger kameraet flyets bevegelser 100 %. Altså, det går rundt når du tar loop osv.

9402798[/snapback]

Åsn setter man må den a? har kjørt sånn jalla hele tiden jeg, ekke rart jeg aldri så folk når dem så meg!

9402829[/snapback]

Håndkontroll - Fly - Pro-styring

Lenke til kommentar

Yay fikk fri fra jobben slik at jeg ikke trenger å jobbe før klokka 18:00 :D

Så det betyr at jeg skal Warhawke litt nå.. Noen som kjører server eller skal jeg lage en Gamer server?

Kaller den bare "Gamer.no"

Passordet er seff "gamer"

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar
Yay fikk fri fra jobben slik at jeg ikke trenger å jobbe før klokka 18:00 :D

Så det betyr at jeg skal Warhawke litt nå.. Noen som kjører server eller skal jeg lage en Gamer server?

Kaller den bare "Gamer.no"

Passordet er seff "gamer"

9403355[/snapback]

Mekk server, så kommer jeg straks :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...