henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Warhawk er mye morro ja. Farlig, jeg skulle jo bruke helgen til studier. Føler også Warhawk er mye map control/item control. Har du homing misslene, eller TOW missilen, så kan du gjøre underverker i lufta. Eller hvis du liker å irritere de som flyr, så setter du deg på en turret midt i mappet Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du sier noe... Plenty med tid til å øve seg Sleep tight, antar jeg ser samme gjengen i morgen? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) nja, kanskje, har jo nettopp fått meg dama, så må vel bli litt kvalitetstid der i gården, og så har jeg jo BI som puster meg i nakken. Får se, kan hende jeg er her lørdags kveld/natt hvis ikke hu sover her. Søndag må jeg bare jobbe med skole Var gøy å spille i dag Endret 1. september 2007 av henrikr Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 He he, livet er hardt... Greit med litt andre prioriteringer enn PS3 og Enjoy, stikk innom når du får tid. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Enig, Warhawk er et utrolig underholdene spill, til tross for at jeg ble eid under enhver kritikk. Makan altså, hvordan har dere rukket å bli så gode på så liten tid? 9402404[/snapback] Jeg ble også eid til jeg fant ut at "Pro Mode" styring under flying var uten tvil best. Da får du mer manuell kontroll over flyet, mye lettere å ta ut andre. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hva er Pro-Mode? 9402784[/snapback] Da følger kameraet flyets bevegelser 100 %. Altså, det går rundt når du tar loop osv. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Enten er det noe galt med serverne eller nettet her eller så er klanen full, for nå får jeg "Invitasjonen kunne ikke sendes" på alle jeg prøver og invitere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hva er Pro-Mode? 9402784[/snapback] Da følger kameraet flyets bevegelser 100 %. Altså, det går rundt når du tar loop osv. 9402798[/snapback] Åsn setter man må den a? har kjørt sånn jalla hele tiden jeg, ekke rart jeg aldri så folk når dem så meg! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hva er Pro-Mode? 9402784[/snapback] Da følger kameraet flyets bevegelser 100 %. Altså, det går rundt når du tar loop osv. 9402798[/snapback] Åsn setter man må den a? har kjørt sånn jalla hele tiden jeg, ekke rart jeg aldri så folk når dem så meg! 9402829[/snapback] Trykk start når du er inni et spill, så går du på kontroller og fly. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hva er Pro-Mode? 9402784[/snapback] Da følger kameraet flyets bevegelser 100 %. Altså, det går rundt når du tar loop osv. 9402798[/snapback] Åsn setter man må den a? har kjørt sånn jalla hele tiden jeg, ekke rart jeg aldri så folk når dem så meg! 9402829[/snapback] Håndkontroll - Fly - Pro-styring Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hey folkens! Var konge å spille igår den tiden jeg var med, hadde litt problemer innimellom å finne hvor alle spilte. Satser på det blir noe idag også? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jasså du puffyp du sitter og leser forum på jobben ... he he Jeg er med Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eg styrte faktisk flyet best med Pro Mode deaktvert eg Skal sette meg ned å øve litt til med denne på dog Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eg styrte faktisk flyet best med Pro Mode deaktvert eg Skal sette meg ned å øve litt til med denne på dog 9403174[/snapback] Ikke noe tjuvtrening nå Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Enten er det noe galt med serverne eller nettet her eller så er klanen full, for nå får jeg "Invitasjonen kunne ikke sendes" på alle jeg prøver og invitere. 9402828[/snapback] Neei? Er det en begrensning på antall mennesker i klanen altså? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Yay fikk fri fra jobben slik at jeg ikke trenger å jobbe før klokka 18:00 Så det betyr at jeg skal Warhawke litt nå.. Noen som kjører server eller skal jeg lage en Gamer server? Kaller den bare "Gamer.no" Passordet er seff "gamer" Endret 1. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg blir med i kveld i hvertfall! Noen som vet om man kan sitte to i et fly? Taktikks taktikks... Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan noen av dere bekrefte/avkrefte at en ikke får gjort rolls like fort i Pro Flight som vanlig? Det virker iallfall sånn på meg, og hele den spinne rundt og rase fort opp er jo nøkkelbevegelsen for å komme seg unna locks uten chaff... Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Yay fikk fri fra jobben slik at jeg ikke trenger å jobbe før klokka 18:00 Så det betyr at jeg skal Warhawke litt nå.. Noen som kjører server eller skal jeg lage en Gamer server? Kaller den bare "Gamer.no" Passordet er seff "gamer" 9403355[/snapback] Mekk server, så kommer jeg straks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg