Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen av dere bekrefte/avkrefte at en ikke får gjort rolls like fort i Pro Flight som vanlig? Det virker iallfall sånn på meg, og hele den spinne rundt og rase fort opp er jo nøkkelbevegelsen for å komme seg unna locks uten chaff...

9403484[/snapback]

 

Kan jo ikke komme med annet enn min egen subjektive mening, men det føles i alle fall mye treigere. Enig i at det er en stor fordel å komme seg unna, men den ekstra styrefriheten du får gjør opp for det i mine øyne.

Lenke til kommentar
Kan noen av dere bekrefte/avkrefte at en ikke får gjort rolls like fort i Pro Flight som vanlig? Det virker iallfall sånn på meg, og hele den spinne rundt og rase fort opp er jo nøkkelbevegelsen for å komme seg unna locks uten chaff...

9403484[/snapback]

 

Kan jo ikke komme med annet enn min egen subjektive mening, men det føles i alle fall mye treigere. Enig i at det er en stor fordel å komme seg unna, men den ekstra styrefriheten du får gjør opp for det i mine øyne.

9403649[/snapback]

 

Altså, om man er avhengig av chaff for å komme seg unna og snur 180 grader tregere, så kan det ikke være verdt det imo. Aner ikke hvor mange ganger jeg har vært tom for chaff og fått missile lock.

Lenke til kommentar
De fleste bluetooth headset skal fungere. Se på denne siden for litt ekstreme mengder info.

 

Er det bare meg, eller tåler soldatene vanvittig mye? Jeg har stått i hover med fly og skutt og skutt og skutt med mitraljøse på løpende folk kjempelenge noen ganger.

9403946[/snapback]

Hehe, ja. Tror jeg fulgte etter og skjøt på en soldat i kanskje 20 sekunder med et fly :p

Nå traff ikke alle skuddene, men alikevel. Synes våpna gjør alt for lite skade i blant.

Tanks til tanks gå greit, men når en soldat må bruke et helt magasin på å drepe en annen soldat er det alt for mye.

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg må sies å være totalt nybegynner når det gjelder organisert krigsspilling, da jeg bare har spilt BZflag for nærmere ti år siden.

 

Men nå har jeg lyst til å fordype meg i Warhawk, og tror det vil bli mye mer morsomt i et lag/klan med faste medlemmer.

 

Har dere plass til en newbie? Holder på å laste ned Warhawk nå. PSN: BigNorthman

 

PS: Ang. skyting, så var jeg var et naturtalent i Forsvaret... :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror vi må finne på et nytt passord, er ikke sikker på om alle som spillte nå i sted var herfra..

 

"norge" burde være et greit alternativ? :!:

 

Fått litt mer teken nå da, hadde en runde hvor ratio var 16/1 tror jeg. Det er jo ikke dårlig :)

 

Og ja man kan sitte to i fly men andremannen kan ikke gjøre noe..

 

Bedre å sitte to i en tanks og den ene har Rocket Launcher etc slik at han kan gjøre en del skade mot infanteri og fly fra posisjonen oppe i tanksen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...