Pug Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hei. Nettopp mottatt Asus V1s på døra, og synes den virker rimelig bra. Okei byggekvalitet, nøytralt men stilrent design, hdmi, og bra skjerm. Det eneste minuset jeg har funnet så langt er at den har Vista, og at den kanskje er litt stor. Men jeg har begynt å sikle på en MacBook Pro de siste dagene. Denne er mindre, har et mye bedre design (personlig ja, men det synes jeg), har bedre byggekvalitet og veier mindre. I tillegg kan jeg kjøre Windows XP i BootCamp, så jeg slipper unna Windows Vista. Edit: Er det mulig å bruke DVI ut for å koble opp PC'en mot en LCD-skjerm? Blir det i såfall merkbar kvalitetsforskjell sammenlignet med hdmi når jeg bare skal spille av DVD'er og kanskje spille litt spill? Eller merker jeg bare forskjell i kvaliteten om jeg skal spille av blue-ray og annet HD-materiale? Er det noen som helst dårlige sider med MacBook Pro? Sammenlignet med andre bærbare i ca. samme prisklasse? Noen som har erfaring med MacBook Pro og BootCamp? Hva ville du kjøpt? MacBook Pro eller Asus V1s? Er litt fristet til å bruke angreretten og heller bestille en MacBook om det ikke er noen negative sider med de. Noen som har noen innspill? Endret 30. august 2007 av Pug Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du har en link som ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå