Selvin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 endelig, spill WC3 og CSS så blir jeg glad. Så lenge du ikke rører den forferdelige nettbaserte dritt'n som ser ut som en halvdød zebra har spydd ut av ræva. 9391493[/snapback] Nei dette liker jeg ikke! Greit at du synest nettbaserte spill er dårlig, men dette er å gå for langt Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Ja huffameg. La nå karen få spille da, men som sagt; reklamering og HVERTFALL ikke noe som gir deg fordeler i det er ikke lov. ^_- Men å si at spillet er dritt som ser ut som noe en halvdød zebra er spydd ut av ræva er vel å ta i. Det blir som å si at du spiser kjeks som et slips på skøytebane. Endret 30. august 2007 av Binko Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ja huffameg. La nå karen få spille da, men som sagt; reklamering og HVERTFALL ikke noe som gir deg fordeler i det er ikke lov. ^_- Men å si at spillet er dritt som ser ut som noe en halvdød zebra er spydd ut av ræva er vel å ta i. Det blir som å si at du spiser kjeks som et slips på skøytebane. 9391975[/snapback] syntes min beskrivelse for det var ganske bra. kanskje ikke like bra som denne : Det er som å se på en hjernedød emo sitter og kutter seg selv i et hjørne mens han skrik-synger på evenesance mens fbi dunker på døra og spørr om det er jack daniels som bor der inne sammen med sylvester stalone etter rambo 2. Å bare lese om dette spillet blir like koselig som å se på to homosexuelle mannfolk kysse... noen FÅ liker det, meste parten liker det ikke.... DÆVEN, DET VAR EN BRA SAMMENLIGNELSE! den skal jeg huske . Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ta og oppfør deg da mann! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tåler bare ikke nettbaserte spill... sorry hvis jeg gikk over streken. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tåler bare ikke nettbaserte spill... sorry hvis jeg gikk over streken. 9392192[/snapback] Nei det har jeg skjønt, men det kan hende at andre folk gjør det. Alle kan ikke være som deg vet du Moderatorer kan egentlig bare stenge tråden, da den bryter reglene på flere punkter... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Stenges, slike linker tillates ikke. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg