Gå til innhold

dette spillet ma du bare prøve det er drit bra ^^

Anbefalte innlegg

det er engelsk og gratis jeg har bare oversatt texten ^^ For tiden med 834.785 aktive registrerte spillere, Falt Sverd er en meget addictive, kontinuerlig utvikler seg massivt multiplayer rollespillspill hvor du forbinder andre spillere i tusenvis over globusen i en verden av fantasi og eventyr. Kryss enorme områder seg strekker fra de Disige Fjellene av Krul Øy til de Udødelige Landene. Du vil møte talløse kreaturer slik som Drager, Zombie Konger, Undead Krigere, Kjempemessig Scorpions. Du også vil være i stand seg til å beskjeftige med kamp med andre spillere, stjeler deres gull til å forbedre din egen karakter. du ma prøve det faen sa bra spill! jeg anbefaller det hvis du likte nordic mafia for og registrere trykk dette bildet full_banner2.jpg og hvis du registrerer deg join min guild den heter Zfigthers ^^

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"det er internett spill du trykker ! bare via siden! det er ikke et spill som du installerer ! dette er gratis"

Runescape er gratis, nettbasert....Ingen som driver å reklamerer for det -.-

kanskje fordi runescape suger noe alle internettbrowser baserte spill gjør?

Nettspill har hatt sin tid, la de dø

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

:!: ja ! faktisk så synd da det er ganske bra for de som har dårlig pc OG det er faen meg løye jeg har halflife 2 c1,6 cz css og mange andre spel battefield 2142 og masse sant mn jeg liker dette spillet og ! siden det er løye og holde pa med med venner og jeg spiller masse spill online spill

Lenke til kommentar

vettu hva jeg driter i det SI HVA DU VIL mn jeg skal ha lan hos en venn vi snxvi skal spille warcraft 3 forzen trhone og mange stilige spill css og san HADE jeg driter i det syntes hva du vil jeg vil ikke krangle med deg jeg hater og krangle med folk sorry :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det var da voldsomt til negativisme i denen tråden. La nå de som liker dette spillet få lov til å poste her. Men med ?ref=731172 i adressen blir vel dette et rekrutteringsforsøk med referanse, dermed reklame som ikke er lov.

Men å påstå at alle browserbaserte spill suger blir bare for dumt. Det finnes mange engasjerende spill der ute, selv holder jeg på med Hattrick.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...