mezri Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) det er engelsk og gratis jeg har bare oversatt texten ^^ For tiden med 834.785 aktive registrerte spillere, Falt Sverd er en meget addictive, kontinuerlig utvikler seg massivt multiplayer rollespillspill hvor du forbinder andre spillere i tusenvis over globusen i en verden av fantasi og eventyr. Kryss enorme områder seg strekker fra de Disige Fjellene av Krul Øy til de Udødelige Landene. Du vil møte talløse kreaturer slik som Drager, Zombie Konger, Undead Krigere, Kjempemessig Scorpions. Du også vil være i stand seg til å beskjeftige med kamp med andre spillere, stjeler deres gull til å forbedre din egen karakter. du ma prøve det faen sa bra spill! jeg anbefaller det hvis du likte nordic mafia for og registrere trykk dette bildet og hvis du registrerer deg join min guild den heter Zfigthers ^^ Endret 30. august 2007 av Aasgaard Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fantastisk oversetting! :!: Tviler vel på at det kan konkurrere med LOTRO og WoW... Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Slutt å spamme denne dritn da, vi har sagt det før og sier det igjen. Dette spillet suger. Lenke til kommentar
mezri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 folk er forsjellige kansje du ikke likte det mn jeg digger det synd for deg ! jeg vil bare være snill og få mer folk med pa spillet for våres guild trenger nye folk HVIS DU FATTER DET DA BLIR DET DRIT BRA Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg vil si at dette er advertisement. du kunne også ha bumpet den gamle tråden. + 2d spill er ut og gamle.. la dem dø. Endret 30. august 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
mezri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Og det var guild lederen min som spurte meg om jeg kunne recrute mer folk til guilden min ! siden vi er bare 3 og trenger mer folk til og drepe monstre og gjør at guilden far mer xp ! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 "drepe monstre"... du mener "se på monstre til de dør av å bli stirret på" Lenke til kommentar
mezri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 DET er internett spill du trykker ! bare via siden ! det er ikke spil som du instalerrer ! dette er gratis! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du har ikke akkurat klart å rekruttere folk. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) "det er internett spill du trykker ! bare via siden! det er ikke et spill som du installerer ! dette er gratis" Runescape er gratis, nettbasert....Ingen som driver å reklamerer for det -.- kanskje fordi runescape suger noe alle internettbrowser baserte spill gjør? Nettspill har hatt sin tid, la de dø Endret 30. august 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
mezri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 :!: ja ! faktisk så synd da det er ganske bra for de som har dårlig pc OG det er faen meg løye jeg har halflife 2 c1,6 cz css og mange andre spel battefield 2142 og masse sant mn jeg liker dette spillet og ! siden det er løye og holde pa med med venner og jeg spiller masse spill online spill Lenke til kommentar
mezri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 ALLE HAR FOSJELLIG SPILL SMAK DU MA FORSTÅ DET ! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det var da faen, slutt å reposte hvert sekund, trykk rediger. Mange liker josefine i skogen... betyr ikke at alle andre kommer til å like det. Lenke til kommentar
mezri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 vettu hva jeg driter i det SI HVA DU VIL mn jeg skal ha lan hos en venn vi snxvi skal spille warcraft 3 forzen trhone og mange stilige spill css og san HADE jeg driter i det syntes hva du vil jeg vil ikke krangle med deg jeg hater og krangle med folk sorry Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 endelig, spill WC3 og CSS så blir jeg glad. Så lenge du ikke rører den forferdelige nettbaserte dritt'n som ser ut som en halvdød zebra har spydd ut av ræva. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvorfor skal vi registrere oss via den linken? Så du skal få penger eller noe drit? Referering er ikke lov på forumet her heller Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 faens tråd!! steng denne!! mezri skjerp deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det var da voldsomt til negativisme i denen tråden. La nå de som liker dette spillet få lov til å poste her. Men med ?ref=731172 i adressen blir vel dette et rekrutteringsforsøk med referanse, dermed reklame som ikke er lov. Men å påstå at alle browserbaserte spill suger blir bare for dumt. Det finnes mange engasjerende spill der ute, selv holder jeg på med Hattrick. Endret 30. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror jeg ikke velger å kalle det der et rollespill. eller et "drit bra" spill i det hele tat. Regner med at noen andre har postet dette spillet før og det var sikkert like dårlig respons da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg