1915 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 OS: windows xp pro SP2 hvor kan jeg sjekke hvor lenge pcn har stådd på uten reboot ? uten å sjekke nettverkstilkobling. jeg husker ikke helt når jeg slo på pcn. noen uker siden elns. men så har jeg ikke hatt nett hele tiden da. så har lyst å sjekke uptimen takker for svar Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Open the run window (press the window key and the "R" simultaneously) then type CMD and press <ENTER>. This opens a command (CMD) window. At the prompt type systeminfo | find "Up Time" exactly as it is here, it's case sensitive (the "U" and the "T" in Up Time MUST be upper cased) with a vertical (pipe) line (not a slash) including spaces before and after the pipe and you'll get the up time of the PC. OBS! Er ikke sikker på om dette er riktig prosedyre ettersom jeg har sluttet å bruke Windows. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 takk. jeg fant det. løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå