tehextinct Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Edit: fant det ut takk for svar Endret 30. august 2007 av tehextinct Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du kan antakelig finne adressen i html-kilden, den begynner med <a href= , og så rett og slett navigere dit. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
mythbusters Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du kan antakelig finne adressen i html-kilden, den begynner med <a href= , og så rett og slett navigere dit. HTH. Beste hilsen Harald 9391520[/snapback] Hvis man skal Trykke på den linken uten å vite URL'en fordi URL'en skifter for hver oppdatering Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 ... så kan du fremdeles gjøre som Harald sier. Og tehextinct; skriv heller hva du fant ut du skulle gjøre, så andre også kan lære, enn å fjerne spørsmålet. Men her lukter det NM-juksebot, så jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
mythbusters Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ikke nm men Mafiano nm skifter ikke url for hver krim men det gjør mafiano Ja tehextinct skriv hva du fant ut + Degeim: hvordan? kan du lage ett eksempel? webbrowseren heter "wb" Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Degeim: hvordan?kan du lage ett eksempel? webbrowseren heter "wb" 9427898[/snapback] Denne tråden burde holde. Skulle du derimot være ute etter programmerere som gjør alt arbeidet ditt uten noen form for kompensasjon, er du på feil sted, er jeg redd. Endret 4. september 2007 av aadnk Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Aadnk har helt riktig. Jeg har i alle fall ingen interesse av å hjelpe personer med null programmeringskunnskaper (jeg sier ikke at du ikke kan noe; det vet jeg jo ikke) med å lage program som hjelper brukeren med juks i nettspill. Kanskje vi burde få opp en sticky mot jukseboter? Jeg mener å huske at retningslinjene til forumet faktisk forbyr det også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja jeg er såpas lei av juks at jeg stenger denne tråden og alle andre jeg kommer over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg