Lofferen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Noen som har vært borti disse kortene? Og hva menes med comprehensive DirectX 10 support?, Vil det si at skjermkortet har støtte for dx 10? http://www.gecube.com/products-detail.php?...9&prod_id=67111 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338003 Endret 30. august 2007 av Lofferen Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 det skjermkortet har dx10 ja:) Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 det skjermkortet har dx10 ja:) 9390850[/snapback] Det høres bra ut. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 det skjermkortet har dx10 ja:) 9390850[/snapback] Det høres bra ut. 9390864[/snapback] hdcp brikke også så du kan sette i hd filmer uten noe kopi sperre tull Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Styr unna kortet fra powercolor hvis du bruker XP, etter som jeg har skjønt er driverene til XP ustabile. Maskinen stopper opp når jeg bruker ie og jeg får blåskjerm med feilmld ati2dvag.dll problemer. Noen som får dette kortet til å fungere bra i xp? Jeg har heller ikke enda funnet en stabil driver for xp. Er ikke sikker på om dette gjelder alle produsenter. Men vurderer å prøve meg på et 2600 xt kort men da må jeg vel kansje også bytte os. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Styr unna kortet fra powercolor hvis du bruker XP, etter som jeg har skjønt er driverene til XP ustabile. Maskinen stopper opp når jeg bruker ie og jeg får blåskjerm med feilmld ati2dvag.dll problemer.Noen som får dette kortet til å fungere bra i xp? Jeg har heller ikke enda funnet en stabil driver for xp. Er ikke sikker på om dette gjelder alle produsenter. Men vurderer å prøve meg på et 2600 xt kort men da må jeg vel kansje også bytte os. ot: har du nytt hk også? Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) ot: har du nytt hk også? Nei..det er vel et 2 gammelt 939 kort, men er det slik at skjermkortet er ikke helt kompatibelt med eldre apg hk?,,i så fall hvilke speccs må det være på hk for at det skal kunne være helt kompatibelt med skjermkortet? Endret 26. oktober 2007 av Lofferen Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 ot: har du nytt hk også? Nei..det er vel et 2 gammelt 939 kort, men er det slik at skjermkortet er ikke helt kompatibelt med eldre apg hk?,,i så fall hvilke speccs må det være på hk for at det skal kunne være helt kompatibelt med skjermkortet? skulle da være kombatibelt tenkte mer på at biosen ikke støtta cpu jeg:O ot: har du nytt hk også? Nei..det er vel et 2 gammelt 939 kort, men er det slik at skjermkortet er ikke helt kompatibelt med eldre apg hk?,,i så fall hvilke speccs må det være på hk for at det skal kunne være helt kompatibelt med skjermkortet? skulle da være kombatibelt tenkte mer på at biosen ikke støtta cpu jeg:O Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 skulle da være kombatibelt tenkte mer på at biosen ikke støtta cpu jeg:O at biosen på skjermkortet ikke støtter cpu på hk? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 at biosen på skjermkortet ikke støtter cpu på hk? neida at biosen som sitter på hovedkortet ikke har støtta for prosseroren, men da er jo spørsmålet om du hadde det samme problemet før du satt i skjermkort? evt oppdater alle drivere osv Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 neida at biosen som sitter på hovedkortet ikke har støtta for prosseroren, men da er jo spørsmålet om du hadde det samme problemet før du satt i skjermkort?evt oppdater alle drivere osv Nei jeg hadde ikke de problemene før, jeg har også oppdatert biosen men har det samme problemet enda. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 neida at biosen som sitter på hovedkortet ikke har støtta for prosseroren, men da er jo spørsmålet om du hadde det samme problemet før du satt i skjermkort?evt oppdater alle drivere osv Nei jeg hadde ikke de problemene før, jeg har også oppdatert biosen men har det samme problemet enda. oppdatert alle driverne ? Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 oppdatert alle driverne ? Ja de nyeste bios driverene. Jeg finner heller ingen drivere når jeg søker hos powercolor. De eneste driverene jeg finner på adm/ati sine sider som er for xp er ikke kompatible. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 oppdatert alle driverne ? Ja de nyeste bios driverene. Jeg finner heller ingen drivere når jeg søker hos powercolor. De eneste driverene jeg finner på adm/ati sine sider som er for xp er ikke kompatible. snakker ikke om bios drivere:P snakker om drivere for pc-en, f.eks hk, gfx,lydkort osv Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 snakker ikke om bios drivere:Psnakker om drivere for pc-en, f.eks hk, gfx,lydkort osv Finnes det andre drivere en bios drivere til hk?,,Har lydkortdriverene noen innvirkning på skjermkortdriverene?,,og som sagt så finner jeg ingen nye skjermkortdrivere som fungerer. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå