Gå til innhold

Trenger ny telefon - beste kameramobil?

Solaar

Anbefalte innlegg

Funksjoner:

-Kalender: Ja - profesjonell, med mest mulig funksjoner.

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: Størrelse er viktig, og design er viktig.

Skjerm:

Fargeskjerm, størst mulig.

Pris:

Med NetCom, har egentlig ikke noe pristak, har jeg først funnet det jeg vil ha så betaler jeg heller litt ekstra.

Diverse:

-Kamera: Best mulig kamera, er ikke opptatt av mp, men veldig opptatt av at det skal være et skikkelig bra kamera.

-Videokamera: Gjerne.

-Radio: Ja

-UMTS: Ja

-Triband: Ja

-wLAN: Ja, hvis mulig. Ikke tvunget.

- Mulighet for GPS: Gjerne

-Batterilevetid: Viktig

Så kort forklart, hjelp meg å velge en telefon som har det beste kameraet. Mottar også gjerne tips om kommende modeller.

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funksjoner:

-Kalender: Ja - profesjonell, med mest mulig funksjoner.

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: Størrelse er viktig, og design er viktig.

Skjerm:

Fargeskjerm, størst mulig.

Pris:

Med NetCom, har egentlig ikke noe pristak, har jeg først funnet det jeg vil ha så betaler jeg heller litt ekstra.

Diverse:

-Kamera: Best mulig kamera, er ikke opptatt av mp, men veldig opptatt av at det skal være et skikkelig bra kamera.

-Videokamera: Gjerne.

-Radio: Ja

-UMTS: Ja

-Triband: Ja

-wLAN: Ja, hvis mulig. Ikke tvunget.

- Mulighet for GPS: Gjerne

-Batterilevetid: Viktig

Så kort forklart, hjelp meg å velge en telefon som har det beste kameraet. Mottar også gjerne tips om kommende modeller.

Tusen takk på forhånd!

9390751[/snapback]

kjøp deg en nokia n95 du med cz optikk og 5,2 mp kamera. stor skjerm gps og ellers alt som finnes til en mobil.

Lenke til kommentar

Takk. Hadde gjort det hvis det ikke var for at jeg er litt usikker på størrelsen og batterikapasiteten. Men jeg ser jo at den (bat.kap.) blir bedre etterhvert hvis man skal tro på det som skrives i n95 tråden.

Hvilke andre mobiler finnes det der ute med skikkelig bra kamera? Evt kommende mobiler i 2007?

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig synes jeg kamera på SE K800i og K810i er bedre enn på N95, spesielt med tanke på hurtighet og kvalitet i mørke rom. N95 er en god telefon som har alt, men trekker som nevnt over mye strøm. Til høsten kommer også K850i med samme optikk som K810i, men med 5MP oppløsning. Tror den blir et godt valg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...