Arinomi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Som tittelen sier, så er jeg interessert i å vite hvordan man installerer Ubuntu Gutsy Gibbs tribe 5. Jeg har googlet en del, men jeg skjønner ingen av de guidene. For eksempel får jeg ikke opp noen oppdateringer når jeg kjører "update-manager -c". Hilf plx? Endret 30. august 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Som tittelen sier, så er jeg interessert i å vite hvordan man installerer Ubuntu Gutsy Gibbs tribe 5. Jeg har googlet en del, men jeg skjønner ingen av de guidene. For eksempel får jeg ikke opp noen oppdateringer når jeg kjører "update-manager -c". Hilf plx? 9390721[/snapback] Du får nok ikke Gutsy med update-manageren, ettersom Gutsy er en versjon som ikke har kommet ut, egentlig. Men se her: http://cdimage.ubuntu.com/releases/gutsy/tribe-4/ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg har lastet ned og prøvd å kjøre denne filen, men jeg får ikke bootet på den, eller installert noe fra den. Endret 30. august 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har lastet ned og prøvd å kjøre denne filen, men jeg får ikke bootet på den, eller installert noe fra den. 9391468[/snapback] Jaha? Og bare for å spørre: du er helt sikker på at du har brent CD-en som en ISO? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg har brent den på akkurat samme måte som jeg brant alle de andre linuxplatene mine (jeg kjører Ubuntu Feisty fra før). Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg har brent den på akkurat samme måte som jeg brant alle de andre linuxplatene mine (jeg kjører Ubuntu Feisty fra før). 9391521[/snapback] Det var rart. Sjekket litt rundt omkring på diverse fora, men jeg kan ikke se at dette skal være noe problem. Booter PC-en fra en tidligere installasjons-CD, eller? P.S. CD-en kan jo være feilbrent også. Brenn på lavere hastighet eventuelt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det var en ide. Det skal prøves *fikle* Update: Nå får jeg bootet Så nå er det bare å installere, så får vi se hvordan den nye Ubuntu er Endret 30. august 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det var en ide. Det skal prøves *fikle* Update: Nå får jeg bootet Så nå er det bare å installere, så får vi se hvordan den nye Ubuntu er 9391620[/snapback] Good!! Jeg er for feig til å prøve noe sånt nytt! Rapporter gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå