Eosten Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg skal i militæret nå, jeg har derfor solgt unna pc delene mine, men mine to 120 Gig WD disker i raid 0 array vil ikke virke på pcen til han jeg har solgt dem til. Han har et onboard promise raid kort mens jeg har fast track 133. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Raid oppsettet ditt ligger på din egen kontroller, hans kontroller fant da ikke ut hvordan diskene var satt opp. Så du vil ikke ha mulighet til å bruke det gamle raid oppsettet på den nye kontrolleren. (Med mindre det går ann å si til kontrolleren hva diskene er satt opp som.) La den nye kontrolleren sette opp et nytt raid, hvis det er det han vil, men vær obs på at det vil fjerne all data på diskene. Eventuelt ta backup før du prøver. Lenke til kommentar
Eosten Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Det er det jeg har prøvd, men kontrollere hans vil ikke finne begge diskene samtidig, bare en og en, men det er ikke så nøye, jeg la inn en disk som vanlig disk og den adre på raid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå