Konnis Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nei, men det er heller ikke spesielt artig at et innlegg blir forskjøvet 50% mot høyre pga. et kilometerlangt brukernavn. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Det er ikke mye gøy å diskutere med folk som gjemmer seg bak nick som: banan123 og Ola34324. Eller hva? 9394243[/snapback] Hva har dette med saken å gjøre egentlig? Det er forøvrig ikke diskutert om dårlige eller gode nick. Jeg har relativt kort nick. Men i følge deg så siden jeg skal ha kort nick så skal det heller være Scotty25142? Gode nick finnes i små og store lengder. Men på dette forumet så passer det ikke inn med store nick. Jeg blir helt oppgitt når jeg ser slike lange nick som det du har, det ødelegger designet og gjør at jeg henger tankene opp i det. Det setter krøll på forumet. Jeg synes at det burde bli en strammere begrensning. Endret 31. august 2007 av Scotty Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Må vel si meg enig at lange nick bør det settes restriksjoner mot. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Må vel si meg enig at lange nick bør det settes restriksjoner mot. 9399511[/snapback] Absolutt enig. Kan være irriterende når skinnet blir ødelagt. Man kan vel bare be de brukerne som har for langt nick om nickbytte. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 kreve er vel et bedre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg