Excelsion Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Da er det iallefall bekreftet fra THQ at det blir i 2D. Kjempe nyheter for fansen iallefall. Er bare glad for å se at utviklerene begynner å utvikle ekslusivt til Wii jeg :-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da er det iallefall bekreftet fra THQ at det blir i 2D.Kjempe nyheter for fansen iallefall. Er bare glad for å se at utviklerene begynner å utvikle ekslusivt til Wii jeg :-) 9396021[/snapback] Hvorfor er du glad for det? Ellers så er jeg spent på et nytt worms-spill, lenge siden de har kommet med noe som virkelig appelerer, finnes det noen lags samlepakke med alle worms-spillene som har kommet til nå, til PC? Det hadde jo vært noe. AtW Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Artikkelen er nå oppdatert med bekreftelsen om at gameplayet blir 2D-basert. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Et wii ekslusivt worms spill.. Dette MÅ jo bli bra! Gleder meg allerede Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hmm, lurer på hvordan kontrollen vil være. løft remoten for å løfte siktet osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg