Joachim_F Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 THQ har kunngjort Worms: A Space Oddity, et wii-eksklusivt Worms-spill fra Team 17. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fortsatt Worms 2 som er i min yndling. Håper de kan lage flere 2d spill. (ja, jeg har den på XBLA. ) Lenke til kommentar
oddbear Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Får bare håpe at det blir i 2d ja. Endret 30. august 2007 av oddbear Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror dette blir i gammel stil, i alle fall om jeg tolker dette korrekt: Som de tidligere spillene i serien er Worms: A Space Oddity et turbasert strategispill sett fra siden, der hver spiller får en gruppe tungt bevæpnede meitemarker. Disse må så skyte meitemarkgørra ut av hverandre, og spillet er over når kun ett lag står overlevende igjen. Tolker jeg edet uthevete korrekt blir det i god gammel stil sett fra siden. Håper i alle fall det, synes Worms mistet mye sjarm når de gikk over til 3D, passet mye bedre til Hogs of War enn det gjorde med Worms. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Blir spennende å se hvordan de vil bruke kontrollen, altså hva de vil bruke den til foruten til å sikte (jeg regner med det i alle fall). Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 morsomt å se at team17 fortsatt holder koken. jobber det ikke en nordmann der? hver gang jeg hører om firmaet får jeg flashbacks til amiga-tiden Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Tolker jeg edet uthevete korrekt blir det i god gammel stil sett fra siden. Beklager, jeg har misforstått pressemeldingen. Det står ikke noe om hvilken synsvinkel vi får. Fjernet den biten fra artikkelen nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tolker jeg edet uthevete korrekt blir det i god gammel stil sett fra siden. Beklager, jeg har misforstått pressemeldingen. Det står ikke noe om hvilken synsvinkel vi får. Fjernet den biten fra artikkelen nå. 9393339[/snapback] Du vet hvirkelig hvordan du ødelegger dagen for en stakkars gamer Damit om det blir i 3D, jeg vil ikke ha det i 3D jeg vil ha det i 2D. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 3D grafikk i 2D perspektiv kanskje? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dropper de tegneseriegrafikken? Det er jo hele Worms det! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Likte best Worms+. Har prøvd et 3d worms (husker ikke navn) og synest det var ganske bedritent. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Elsket worms armageddon og worms 3D. Derreter har det bare gått nedover. Seriøst, alle 3d spill har bare blitt mer og mer bedritent, og til og med ds og psp versjonene som har vært i 2d var sugne. Men jeg likte 3d ganske godt. Eneste var at AIen som vanlig var forferdelig (det har den jo alltid vært), og så gikk alt litt saktere. Men en ting jeg likte i 3D var at man kunne skyte seg inn i hus (det var noen ganger hult inni. Var ganske nytt for den tiden at du kunne skyte alt og så ville det f. eks. være jord under gress. Husker godt at jeg lagde meg en base ved å bygge murer helt rundt alle inngangene til hullet, når det ble sudden death. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 concrete donkey FTW Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Overpowered sier jeg bare Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sier bare en ting, Holy Grenade. Ingen ussel gitar-kvartett kan noen gang fremføre et halluluja med samme innlevelse, sjarm og udødelighet som den frelseren. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Overpowered sier jeg bare 9394916[/snapback] more is always better Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sier bare en ting, Holy Grenade. Ingen ussel gitar-kvartett kan noen gang fremføre et halluluja med samme innlevelse, sjarm og udødelighet som den frelseren. 9394946[/snapback] Haaaaaaleluja, booooom! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sukk, tror jeg må grave frem min kjære kopi av gode gamle worms og få den innstalert på laptopen min. Har jo med meg den overalt når jeg reiser, og ingen ting slår ihjel tid så godt som Worms klarer. Ah gode gamle worms sett fra siden Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 som i worms 1? hvor dem ikke er større den 2-3 pixeler? høres ut som dosbox-tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg