weebl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 jeg trenger en UCN5804b men jeg finner den ikke i elfakatalogen, skulle gjerne vist om det er noen steder jeg kan bestille den. Finner den heller ikke i proteus 6.9 som jeg har, er det noen som vet om det går an å legge den inn i proteus på en eller annen måte? På forhånd takk. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tipper den er såpass spesiell at den ikke er lett å få tak i. Er det en reservedel til noe? I så fall kan man ta kontakt direkte med imortør for reservedeler. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tipper den er såpass spesiell at den ikke er lett å få tak i. Er det en reservedel til noe? I så fall kan man ta kontakt direkte med imortør for reservedeler. 9390678[/snapback] Skal bruke den til å styre en steppermotor. fannt tegninger på nettet og syntes at det skjemaet virket som det beste for bruken jeg skal ha den til. skal kombinere den og en 555timer til å få en motor til å gå ca 90 grader en vei og så like langt tilbake, og dette skal den gjøre av seg selv hele tiden. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Da så... jeg fant denne komponenten på www.futurlec.com. Bare søk, så finner du den. Jeg har bestilt der før, og forsendelsen tar ca 1 til 2 uker. Helt grei nettbutikk. EDIT: Nå så jeg at de ikke har den på lager... Endret 30. august 2007 av St Thicket Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Trikset med elektronikk konstruksjon er å bruke deler man lett kan skaffe!! Hvis du ikke finn noe som likner... Endret 30. august 2007 av ToMmM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå