Lomaxz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Noen som vet når det kommer ut i Europa? Ser det står på VGP at det kommer in stock 11.september. vurderer å kjøpe derfra. Det er sonefritt? noen som vet? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hm vet ikke når det blir sluppet i europa, men alle ps3 spill er sonefrie:) så det burde funke fett.. er det inkludert shivering isle btw? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hm vet ikke når det blir sluppet i europa, men alle ps3 spill er sonefrie:) så det burde funke fett.. er det inkludert shivering isle btw? 9391452[/snapback] Det mener jeg bestemt å ha lest et sted at det er. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Bare kopierer teksten fra VGP jeg: The Game of the Year edition of The Elder Scrolls IV - Oblivion also contains the expansion packs Knights of the Nine and Shivering Isles. Endret 30. august 2007 av sv1 Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Får bare håpe de legger ut shivering isles og de andre DLCene på PSN da. Blir skuffet hvis de ikke gjør det. Kommer ikke til å kjøpe hele spillet på nytt for å få tak i tillegspakka. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) http://www.gamespot.com/ps3/rpg/obliviongoty/index.html Flaks at eg så at Game of The Year skal komme, eg skulle egentlig kjøpe orginale Oblivion imorgen til min PS3. Orginale Oblivion, Shivering Isles, Knights of The Nine, på en gang og på konsoll GOTY Pakken kommer på både PS3 og X360. Endret 30. august 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som vet noe mer om spillet? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scr...he_Year_Edition Her står det litt info om det, men ikke mye. Står bla. a at det kommer ut den 11. september i nordamerika, mens 360 og PC-versjonen kommer ut den 14. i europa. Så vet ikke helt når PS3versjonen kommer da. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 PS3 versjonen kommer nok samme dag som Xboxen:) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 PS3 versjonen kommer nok samme dag som Xboxen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå