Gå til innhold

Tiger woods 08- Hva syns vi?

husgutt

Anbefalte innlegg

Hva synes vi om denne i forhold til 07 utgaven? Har spillet i hånda, men ikke fått testa det enda. Bytta inn 07 da jeg synes kontrollerne var litt upresise.. Ser at den kun fikk 7,5 på ign..

Noen som har testa denne enda?

Ps. Noen som har testa Boogie? Tipper det er supercrap da :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, man har jo bare så så lang tid på å få øve seg, man har vel så så mange sekunder i løpet av en match, så bruker du opp tiden i begynnelsen kan du ikke bruke den senere,

og siden man slår forskjellige fra gang til gang, er det flere ganger jeg slår for hardt eller svakt selv etter jeg har fått den ned på øvinga

er også et lite løft i grafikk

Lenke til kommentar

Jeg har hverken '07, eller '08 -utgaven, eller prøvd noe annet golf -spill på Wii enn det som følger med på Wii Sports.. men, har svært lyst til å prøve et mer "avansert" golf-spill (er ingen golf -entusiast) -kjøper det eventuelt for spillegleden!

Dere diskuterer hovedsakelig '07 vs. '07.. Jeg er mer interessert i om jeg bør kjøpe meg '08 uansett!? :)

Takker :)

Lenke til kommentar

ja du bør kjøpe det, selv var jeg ikke entusiast jeg heller, men etter å ha prøvd 07 og 08 har jeg pluttselig begynnt å se på golf når det går på tv, noe som er ekstremt rart da jeg vanligvis ikke ser på noe sport.

men 08 er veldig gøy og du kan justere vansklighets graden veldig

Lenke til kommentar
ja du bør kjøpe det, selv var jeg ikke entusiast jeg heller, men etter å ha prøvd 07 og 08 har jeg pluttselig begynnt å se på golf når det går på tv, noe som er ekstremt rart da jeg vanligvis ikke ser på noe sport.

men 08 er veldig gøy og du kan justere vansklighets graden veldig

9479211[/snapback]

Haha, samme her. Vurderer nå om jeg skal starte på Golf kurs.

Kan takke Wii for det hele...lol

Lenke til kommentar

Haha, samme her. Vurderer nå om jeg skal starte på Golf kurs.

Kan takke Wii for det hele...lol

9479903[/snapback]

Hehe, for å si det sånn, jeg tok grønt kort i sommer, pga den morroa jeg hadde med Tiger woods 07 på wii :D

(yeah yeah, "learn to quote" :p)

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...