husgutt Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva synes vi om denne i forhold til 07 utgaven? Har spillet i hånda, men ikke fått testa det enda. Bytta inn 07 da jeg synes kontrollerne var litt upresise.. Ser at den kun fikk 7,5 på ign.. Noen som har testa denne enda? Ps. Noen som har testa Boogie? Tipper det er supercrap da Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Spilte det i 2 minutter i går, men la det fra meg da jeg fikk bank i "Seven" Skal plukke det opp igjen i løpet av helga! Edit: Trodde jeg var i 360 forumet, glem innlegget mitt, har ikke spilt det på Wii Endret 30. august 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Støtter ikke 60 Hz!! Latterlig Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg kunne også tenke meg å høre om det er stor forskjell, har spilt veldig mye 07, og vurderer å kjøpe 08 Endret 30. august 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 fikk min kopi i dag og skal prøve det, og kan komme tilbake med sammenlignig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 nå har jeg spillt et par timer, og sliter med det samme som 07, at kraften er veldig random, samme styrke på slaget kan gi meg 80% eller 110%, veldig vansklig å få ballen på GIR putting er også mye vanskligere da man ikke har det jukse kameraet som man hadde i 07, Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hvorfor ble posten min borte? Uansett, puttinga er jo mye enklere. Man kan jo faktisk øve til den går inn. Man ser jo om den ville gått inn eller ei. Ellers enig med deg. Lagginga var forøvrig borte, noe som irriterte vettet av meg på 07 utgaven Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 vel, man har jo bare så så lang tid på å få øve seg, man har vel så så mange sekunder i løpet av en match, så bruker du opp tiden i begynnelsen kan du ikke bruke den senere, og siden man slår forskjellige fra gang til gang, er det flere ganger jeg slår for hardt eller svakt selv etter jeg har fått den ned på øvinga er også et lite løft i grafikk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg har nå spillt en del og den puttinga er helt random, jeg tar et test skudd, og den går inn, jeg gjør akurrat det samme når slaget gjelder og da bommer jeg eller oftere at den går for langt eller for kort, selv om kraften er helt lik Lenke til kommentar
nosync Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har den Online spilling? Er ikke interessert hvis ikke. Jeg ble så lei meg da jeg kjøpte 07 til Wii etter å ha testet på PC.... Fatter ikke hvorfor dem kuttet online funksjonen... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg tror ikke det er noe online jeg har i hvertfall ikke funnet noe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 fikk min første hole in one i dag, ikke at det hjalp på turneringa, ente på en 4 plass. jeg har kjempe problemer med å få 100% får enten 90-95 eller 105-110, men 100% akurrat er vansklig Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har hverken '07, eller '08 -utgaven, eller prøvd noe annet golf -spill på Wii enn det som følger med på Wii Sports.. men, har svært lyst til å prøve et mer "avansert" golf-spill (er ingen golf -entusiast) -kjøper det eventuelt for spillegleden! Dere diskuterer hovedsakelig '07 vs. '07.. Jeg er mer interessert i om jeg bør kjøpe meg '08 uansett!? Takker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja du bør kjøpe det, selv var jeg ikke entusiast jeg heller, men etter å ha prøvd 07 og 08 har jeg pluttselig begynnt å se på golf når det går på tv, noe som er ekstremt rart da jeg vanligvis ikke ser på noe sport. men 08 er veldig gøy og du kan justere vansklighets graden veldig Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hørtes knall ut! Kjøper det mest fordi jeg syntes gold på Wii Sports var kjempegøy, og for å få et spill som utnytter Wiimote'n bra! ..så jeg har noe å leke meg med! Lenke til kommentar
nosync Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja du bør kjøpe det, selv var jeg ikke entusiast jeg heller, men etter å ha prøvd 07 og 08 har jeg pluttselig begynnt å se på golf når det går på tv, noe som er ekstremt rart da jeg vanligvis ikke ser på noe sport. men 08 er veldig gøy og du kan justere vansklighets graden veldig 9479211[/snapback] Haha, samme her. Vurderer nå om jeg skal starte på Golf kurs. Kan takke Wii for det hele...lol Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja, tenk om det viser seg at vi er naturtalent i golf og blir den nye tiger woods, og tjener 100 000 000 dollar. og alt takket være nintendo Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Haha, samme her. Vurderer nå om jeg skal starte på Golf kurs. Kan takke Wii for det hele...lol 9479903[/snapback] Hehe, for å si det sånn, jeg tok grønt kort i sommer, pga den morroa jeg hadde med Tiger woods 07 på wii (yeah yeah, "learn to quote" ) Endret 13. september 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå