AndersE Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vil anbefale alle ivrige BF fan å legge inn denne. Les mer om den ved å gå inn på siden til http://www.planetdungeonsiege.com/mercilesscreations/ Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 veit! er mye tøffe mod ute bil BF nå. Selv så liker jeg best Dessert Combat! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 veit! er mye tøffe mod ute bil BF nå. Selv så liker jeg best Dessert Combat! slåss man om sjokoladepuddinger og jordbærgelé der? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 veit! er mye tøffe mod ute bil BF nå. Selv så liker jeg best Dessert Combat! slåss man om sjokoladepuddinger og jordbærgelé der? ? hvorfor være spydig? bare fordi du trur at CS er mye bedre en Bf... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hehe, klarte ikke å dy meg. nå vet du iallefall at det ikke skrives dessert, men desert. men, det skal sies at jeg begynner å få sansen for bf.. kjøpte faktisk originalen i går, etter å ha lekt meg litt med warez-versjonen. vil fremdeles påstå at cs er bedre, men bf har den lille teamplay-delen som jeg rådigger. enten vinner teamet, eller så taper det. en person kan ikke rule en server ene og alene.. etc.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 men, det skal sies at jeg begynner å få sansen for bf.. kjøpte faktisk originalen i går, etter å ha lekt meg litt med warez-versjonen. sånn skal det være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå