frgmnt Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) I dag måtte jeg formatere laptopen, og dermed må jeg stille inn det meste på datamaskinen på nytt. Det er et par ting som irriterer meg: - Jeg er venstrehendt, og har derfor etter tidligere formateringer alltid stilt inn museknappene på tastaturet deretter. Dette har aldri vært noe problem, men nå finner jeg rett og slett ikke stedet for jeg fikser på dette! Har sjekket "Mus" på Kontrollpanelet flere ganger i håp om å finne det, men jeg finner det ikke. Noen som kan hjelpe? - Scrollingen fungerer dårlig. I internettbrowseren hakker det i stedet for å rulle når jeg scroller, til tross for at jeg har haket av for "jevn rulling" i Opera og prøvd forskjellige alternativer under "Mus" på Kontrollpanelet. "Scrolleområdene" på museplaten på tastaturet er også fryktelig sensitive, og jeg kommer veldig lett borti slik at jeg ender opp med å scrolle i alle retninger. Slik har det aldri vært før, til tross for at jeg ikke har vært nødt til å stille på dette når jeg har formatert datamaskinen før. Er det mulig å ordne på dette? Endret 30. august 2007 av frgmnt Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Denne tråden kan stenges, jeg fant ut av det. Jeg hadde glemt å installere cd'en med drivere. Nå funker alt sammen som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå