RBW Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Mushkin har nå annonsert DDR3-moduler med en frekvens på 1333 MHz effektivt, med en CAS-latency på 6. Les mer Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det her blir bare bedre og bedre, DDR3 virker som om det kommer til å nå ganske heftige hastigheter med skikkelig bra responstider. Kunne enda folk begynt å kjøpe det så prisen ble levbar... Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det her blir bare bedre og bedre, DDR3 virker som om det kommer til å nå ganske heftige hastigheter med skikkelig bra responstider. Kunne enda folk begynt å kjøpe det så prisen ble levbar... 9390481[/snapback] Er nok mulig at prisene blir senket til slutt pga overprodukjson iogmed at veldig få kjøper dem. Jeg for min del kommer nok til å beholde PC`n jeg har med DDR2 ihvertfall 2-3år til før jeg kommer til å bytte den ut. Godt mulig jeg bytter CPU mot en 4kjerne og et grafikkort til, men kommer nok ikke til å gå over til DDR3 og hele pakka. PC`n min kan du se i signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå