Gå til innhold

Har du erfaring med compag maskiner?


olesathe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Comapq sin evo serie har vært veldig gode maskiner og om bruken din tilsvarer det som maskinen har av tekniske spesifikasjoner så er det et greit kjøp.

 

Har selv en comapq presario som er billigmodellen til comapq og er godt fornøyd med den. God skjerm og greit nok skjermkort. DVD-spilleren er ikke helt100%, men skal skifte dvd-spillerprogram så kanskje den fungerer bedre.

 

Du kan jo søke litt rundt på forumet så tror jeg det er mange erfaringer med comapq maskiner generelt.

 

Comapq kanvære litt kresen på maskinvaren du har i feks. ram og harddisk.

Jeg satte i en 40Gb harddisk fra samsung og hade ingen problemer med det, men eneste minnet jeg fant ut ville passe var minne fra Kingston. Hverken apacer eller twinmos ville fungere på min 17xl569

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc for første gang og har veldig lyst på

en compag maskin. Har noen erfaring med denne maskinene: Compaq EVO N1020v P4m 1.8GHz. Maskinen selges til 14500 på mpx.no. Er dette et bra kjøp eller vil noen anbefale en annen maskin til samme pris?

 

Compaq bygger meget bra maskiner. - Jeg tror nesten ikke det finnes produsenter på markedet idag med mere stabil kvalitet og bedre organisasjon.

 

De bærbare var litt frynsete før, men etter at EVO seriene kom på markedet har de blitt meget bra.

 

En annen ting er at Compaq PC'ene er veldig business-orienterte, men når det gjelder bærbare er det jo ofte det man er ute etter...

 

(Har solgt mange av denne maskinen, og alle som har kjøpt den er meget godt fornøyd)

 

(Prisen var kanskje ikke helt i bunn, - hvis Komplett hadde solgt Compaq hadde de nok ligget på omtrent 13.900,- på denne - men så ille var det vel ikke) 8)

Lenke til kommentar

Har en Compaq EVO 800C, og er meget godt fornøyd med den - beste laptop'en jeg noen gang har vært borti.

 

Kvaliteten virker overbevisende, ytelse osv. helt på topp, - har ennå ikke fått bruk for service avtale eller garanti, men av det jeg har hørt skal det også være utmerket.

 

Fysisk kvalitet på maskinen er mye bedre enn f.eks Dell og Zepto (har prøvd / sett på begge), og er helt i topp på pc sammen med toshiba og ibm.

 

Absolutt å anbefale med andre ord :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...